1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dioga, 27 feb 2004.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    De singleplayer is vermakelijk, maar ook niet super. Er zijn inderdaad maar 5 levels (lees: maps). Maar op deze maps zijn een hoop missies te doen. Je bent er toch een redelijke tijd mee bezig.
    Maar even terugkomen op de missies. Soms moet je een trein tot stilstaan brengen, soms moet je een vliegtuig uit de lucht schieten, soms moet je een switch omschakelen. Maar het komt er logischerwijs telkens op neer dat je op dingen moet schieten.
    Dit is het enige vliegspel op de xbox in z'n soort, en wat mij betreft zeker de moeite waard. Een voertuig voortbewegen in 3 dimensies is gewoon tof :)

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Thnx. Puntje erbij voor jouw Biscuitje!

3. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ik heb zelf Yager (Xbox), en ik vind vlieg games zowieso bruut :). Vroeger veel Tiefighter / X-wing etc games gespeeld :). Ja, ik begreep wel dat de levels in missie's verdeeld waren. Maar neem nu Panzer Dragoon Orta, ook maar 10 levels, maar wel pittige levels en levels die je veel speelt om alles te halen en alles goed te doen. Echte old skool roaler coaster game. Ikzelf ben meer een old skool gamer ook btw :).

4. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem maar gekocht, net ff gespeeld, geen spijt van :). Maar eerst Ninja Gaiden uitspelen :).

5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Multiplayer via LIVE rult dit spel!:)

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik krijg hem ook binnenkort. Is de single player pittig? Want als de game niet zo lang duurt en niet moeilijk is dan ligt het wel heel snel in de kast.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Niet echt pittig wat mij betreft. Verder kun je alles zovaak proberen als je wilt. Dus na een paar keer snap je de moeilijke missie wel.
    Superlang is de singleplayer ook niet. Maar wel erg leuk.
    Het is naar mijn mening meer een spel bedoeld voor Live. Het concept leent zich daar uitstekend voor.

8. insanegamer

insanegamer ..::PlayMore::..

Leuk Bevonden:
    0
    binnen een dagje uit gespeeld.. zonde dat k geen live kan hebben..

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Spelen nog veel mensen dit online..??

Welk spel spelen ze meer online RTCW of CS2...??

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat ligt dicht bij elkaar denk ik. Iig vind ik dat bij RTCW er genoeg opzitten want in de Server van !SIC! zit altijd wel vol met 8 personen (binnenkort mischien 12) en dat is altijd wel een vette server :).
    Bij CS2 weet ik niet hoeveel maar daar kom ik morgen achter ;)

11. QuickSilveR

QuickSilveR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crimson skies is zwaar cool spel heb ik vandaag gekocht voor live - Op bepaalde momenten is het druk maar overdag niet echt. Er zijn genoeg mensen die dit spel hebben maar je moet gewoon afspreken. Misschien dat we iets van een team tournament kunnen houden? 3vs3

12. Moonflower

Moonflower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op rtcw zitten meer de diehards de hele weken achter elkaar zitten de gamen. Ik zie cs2 meer voor tussendoor, maar dan pas na 21.00 als er veel amerikanen online komen. Geef mij maar RSC2 _O_

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb het spel vandaag gekregen en meteen even sp gespeeld en die was wel redelijk. Net ook snel nog op live en dat was errug leuk alleen jammer dat er zo weinig mensen waren ik bedoel servers. Bij rtcw zijn wel meer mensen vind ik.

14. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    kheb het spel bemachtigd dmv de live game offer (meld een vriend aan, mezelf dus :9)
    echt prachtige game, inmiddels ookal uitgespeeld... :cool:
    ook leuk: de downloadeble contents! er zijn pas een paar nieuwe bijgekomen (of moeten die nog komen?) wel jmmr dat het niet zo druk is op live!

15. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game nu iets meer dan een maand & al tig keer uitgespeeld. Blijf het leuk vinden. Verschillende vliegtuigen zijn goed uitgewerkt, leuke maps & missies, redelijke vijanden (in de latere levels), verhaal zit er ook wel een beetje in, maar vooral het vliegen vind ik gewoon leuk.

Enigste minpunt is de speelduur waarin je de singleplayer uitspeelt, kan je makkelijk op een avondje uitspelen.

Deel Deze Pagina