Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edding3000

    edding3000 Guest

    hmz, tnx
    maar is zo een spel niet getest or whatever, stomme fout hoor...

    ik zal het ff tjekken :)
     
  2. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen fout. Het spel werkt met missies en in die missies verschillende checkpoints. Bij het halen van sommige checkpoints word het spel gesaved zodat je daar, mocht je je xbox uitzetten, weer verder kunt gaan met spelen. Ook word het spel natuurlijk gesaved na elke geslaagde missie.

    Het kan soms idd vervelend zijn om een heel stuk weer overnieuw te moeten doen als je je xbox hebt uitgezet. Maar als je dat niet doet kun je gewoon weer vanaf je laatst gehaalde sub-missie beginnen. Niet echt een probleem dus.
     
  3. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je nu wel of niet met elkaar praten met Live :confused: op het doosje staat namelijk VOICE met daarachter een kruisje. Maar niemand uit mijn friendlist heeft zijn voice on tijdens Crimson Skies (ben zelf nog niet online geweest met CS, eerst ff verder met single player)
     
  4. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je kan wel praten. Al heb ik het gevoel dat er een stuk minder gepraat wordt als bij bijvoorbeeld Midtown Madness 3. Ik ben er nog niet helemaal achter waarom. Maar zeker een super leuk spel online en offline, morgen met wat vrienden met guest proberen.
     
  5. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je als je je vliegtuigen upgrade in de single player de ge-upgrade versie ook via live gebruiken?
     
  6. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en dat ik vrij logisch ook. Dan ownen nml alleen de mensen die al ver in de singleplayer campain zijn; en dat mag niet de bedoeling zijn lijkt me.
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    damnn dit spel is heftig man!

    Ten eerste zijn me rankings nu best aan het ownen, bij dogfights sta ik iets van 500'ste en 223'ste van de weekly dogfights...

    Ten tweede zat ik effe Flag Heist te spelen, ik zat met xelif en projectego in het team, en we hadden toch een teamwork, niet normaal meer, dat was echt zo vet! Eentje voor de aanval, eentje om degeen met de vlag te coveren, en eentje om de thuis basis te dekken, echt super vette taktiek en natuurlijk de tegenstander dik ingemaakt! Daar krijg je echt een kick van als 't allemaal perfect loopt!
     
  8. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee kan ik het niet eens zijn.Ik vind het namelijk een extra motivatsie/uitdaging om erg goed proberen te worden in het spelletje en dan met je zuur verdiende flexibele vliegtuig,autootje of opgefokte tennisheld te scoren op live.Dan pas wordt het uitspelen van de single player een must.En onderscheiden doorzetters zich van de massa.
     
  9. edding3000

    edding3000 Guest

    maar er zijn ook mensen die het spel kopen voor alleen op live! te spelen...
    Die zitten dan natuurlijk helemaal te stressen. ;)
     
  10. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had hem gister binnen......moet ik straks beginnen met werken...klote.....dus nog niet spelen voor mij...:cool:
     
  11. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    jesses heb m sinds gisteren middag en bijna non stop zitten spelen... mijn god wat is ie cool!!!

    Ook op live helemaal perfect, al is de voice van zeer matige kwaliteit, en is het nu nog zo rustig dat je niet steeds 123 een goeie game vind.

    Trouwens, ik kom er net vannavond achter dat je nog veel meer special moves kan doen dan die rolls die je in't begin doen moet. Probeer je thubsticks maar eens met 1 omhoog en de ander omlaag en dan klikken... en naar mekaar toe of van mekaar af (zijwaarts). Coole moves!!!
     
  12. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij ook leuk als je geen live hebt of ben je er dan héél snel op uitgeken, dus zijn de single player missies leuk en multiplayer???
     
  13. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    jaah ook mijn vraag!
     
  14. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Single missies leuk, maar ik heb gehoord dat het spel niet al te lang duurt.

    Ik heb gisteren een uur of twee lang met 3 andere mensen op Live gespeeld (dus maar 4 man op de server) en dat was ook al echt supergaaf. aangezien splitscreen voorzover ik weet ook met zijn 4-en kan, is dat dus prima te doen!

    Capture the Flag zal misschien wat minder zijn, maar de andere gametypes zijn ook met zijn 4-en perfect te spelen!
     
  15. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player is goed ok voor niet Livers is er Spitscreen (2-4) SystemLink
     
  16. edding3000

    edding3000 Guest

    De single player is idd niet al te lang.
    Uurtje of 15 zit je erdoor heen op easy :mad:
     
  17. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    (misschien een stomme vraag) maarre.. hoe lang doe je er dan over op "normal" ?
    Ik ben em namelijk op normal aan het spelen, en ik ben nu bij dat leven waar je eerst minimaal 1 tank moet redden, en daarna krijg je een aantal helicoptertjes die je af moet knallen...
    Hoe ver ben ik dan, en hoelang heb ik dan nog te gaan?
    Als iemand mij dat kan vertellen, alvast bedankt.

    Ik heb trouwens geen live, en nadat ik de review op deze site had gelezen (waarin stond dat er een uitgebreide singleplayer in zit) en het cijfer had gezien dacht ik , nou das een toppertje, dus ik heb em donderdag gelijk gekocht.
    Ik ben nog geen moment teleurgesteld, ik vind hem heel gaaf, ondanks dat ik dus geen live heb, maar ik zou het toch wel erg jammer vinden als de singleplayer heel kort is.
    Istie bv langer of korter dan bv een spel als Yager? die ik ook met veel plezier gespeeld heb trouwens...
     
  18. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja... nog even iets (sorry voor de dubbele post) hoeveel levels heeft de singleplayer eigenlijk?
     
  19. vassilli

    vassilli Guest

    Ik krijg de game binnenkort misschien ook als ik ruil. Maar ik ben nog niet echt oevertuigd van deze game. Kan iemand hiervoor zorgen?
     
  20. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ding kan ik je verzekeren, het is echt een SUPERSPEL!!
    Hoe verder ik in de singleplayer kom, hoe meer je dat merkt..
    De graphics zijn wow, de gameplay is supergeweldig, de vrijheid die je hebt is onwijs gaaf, het is geen game die erg frustrerend is, als ik bv dood ben is het geen drama om hetzelfde stuk weer opnieuw te moeten spelen, zoals ik bij andere games wel vaak heb (bv racgames)
    Verder is er aan allerlei kleine details gedacht (dat je bv ergens ken gaan pissen op de wc in zo'n hokje), dat vond ik wel grappig.
    je kan je eigen tempo ook bepalen voor je weer een nieuwe missie aanneemt, zodat je tussendoor even de vrijheid hebt om bv tokens te zoeken zodat je je vliegtuig op kan waarderen (wapens ed),
    Het speelt superlekker, besturing is heel goed, je heb het snel onder de knie, de special moves zijn ook gaaf.

    tot nu toe is dat wel het tofste spel wat ik heb, veel leuker dan bv Halo, maarja das dan weer een kwestie van smaak, want ik vind flightshooters gewoon de leukste soort games.
    Maar alles is ook gewoon heel goed uitgewerkt, en overal is goed overnagedacht, dat merk je continu tijdens het spelen.
    Eigenlijk ben ik nog helemaal geen minpunten tegen gekomen ook.
    Dus 1 ding is zeker, je krijgt er geen spijt van als je hem hebt!
    Tenzij je niet van vliegen en knallen, een goed verhaal en veel spanning houd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina