1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dacht ik dat ik eindelijk genoeg geld had voor upgrades, moest ik nog van die Tokens hebben :'-(. Ffkes doorzoeken maar :p
     
  2. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind het wel jammer dat je je plane niet tot het 'beste' kan upgraden:mad:.
     
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee man, je hebt het hier over de hoofdlevels. Je komt hier in de loop van het spel meerdere malen terug dus... Zou niet goed zijn als de singleplayer ZO kort zou zijn.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    lol...op een of andere manier ;) werd je humor niet begrepen, maar niet getreurd kon er wel om :)
     
  5. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb hem ook sinds 2 dagen en ik vraag me af wat jullie van de live-functies vinden...

    Persoonlijk viel het mij zwaar tegen (dit kwam misschien door de vervelende buitenlanders die ik tegen kwam). De modi zijn exact hetzelfde als bij MM3: Geen enkele vorm van samen campaigns mét of tégen elkaar spelen, het is alleen maar lomp knallen. De levels zijn helemaal uitgekleed en de dingen die m.i. de singleplayer zo'n goede feel geven (zoals de repair-shops waar je binnen kan vliegen) kan je niet gebruiken. De heerlijke altijd-raak-animaties bij het landen zijn bij CTF vervangen door de-eerste-vijf-keer-mis-je-de-vlag gameplay, en na 10 keer proberen is het me nog niet gelukt om de vlag van de tegenstander op mijn base te planten (moet je daar een speciale knop voor indrukken ofzo? :confused:).

    Weg diepgang, welkom gedachteloos knallen... ik was erg teleurgesteld (maar ik moet toegeven dat ik nog maar een half uurtje live heb gespeeld). Heb ik het mis? :confused:
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zit nu ook in Chigago vrij lastig level zo te zien (heb er een mplayer game gespeeld).
    Wel heb ik nu de Brigand wat een rlxd vliegtuig gek!! lomp, sterk en krachtig als er iemand achter je zit schiet je hem gewoon van achter neer.

    Wel stom dat die Betty op zo'n knullige manier gekidnapped word, gaat nergens over waarom liet ie die bitch niet gewoon in dr zep?
     
  7. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem in het begin ook tegenvallen (het eerste uur of zo) toen legde ik het spel neer en dacht steeds toch wel erg leuk en had echt zin om weer te gamen. De volgende dag weer opgepakt en echt nu vindt ik hem echt super.

    See you live!!!!!

    Grt.
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja eindelijk weer eens een spel wat echt verslavend is, ik moest gewoon gisteravond ff die worm afknallen.
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    ..Als je ervan af wilt..

    :+
     
  10. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Fout:p. Windy City is het laatste (erg korte) level.
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog niet eens uit Sea Haven, alleen maar door die scheitrace volgens mij.
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Die hoef je toch niet te halen?
     
  13. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ha, jij bent écht slecht:eek:. Ik heb hem net uitgespeeld:cool:.

    Je hoeft die schijtrace niet te doen hoor. Gewoon doorgaan met blauwe puntjes op de map zoeken en die opdrachten doen. Ik heb maar 1 keer in het hele spel een race gedaan.
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat doe ik ook precies. Ik heb alle blauwe puntjes gehaald, behalve die race stond nog open. Ik kon me schip binnen gaan(Pandora), en dan zegt hij precies wat er de vorige missie ook stond, dus oftewel ik kon de hele missie overnieuw doen.
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet jij zeggen, -_-'
     
  16. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je even kijken wát ze precies zeggen, moet je nog ergens naar toe, iets oppakken. Ik kan het me niet echt meer herinneren. Dat was zo aan het begin, daar ben ik zo doorheen gespeelt:{.

    En weet je dat er een "edit" knop is? Die knop zorgt er voor dat je niet 2 posts hoeft te maken, zoek naar dit knopje:
    [​IMG].
     
  17. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat weet ik, maar ik had dat andere berichie al eerder geschreven, en ik weet niet of je editten en quoten te gelijk kan.

    Iets oppakken? Geen zin, ik zie wel of ik de SP nog een keer ga spelen.
     
  18. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook in windy city en dan moet je die super grote zep rossen. het eerste stuk snap ik nog wel, dat je de buitenste generatoren moet kapot schieten, daarna schijnt er ergens iets open te gaan wat ik niet kan vinden. dan zit helemaal boven op de zep een ventilator die zo hard draaid dat je de generatoren eronder niet kan raken. Je moet er voor zorgen dat deze ventilator langzamer gaat draaien door ook weer iets te doen. Ik zie wel zo'n crosshair van waar ik moet wezen maar daar kan ik niks doen. weet iemand hier misschien wat ik dus na dat je de buitenste generatoren hebt kapot geschoten moet doen?
     
  19. Tiny

    Tiny Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    Aan de voorkant van die zep zitten 2 openingen met cirkelzagen eraan. Die gaan steeds wisselend open en dicht. Daar moet je in vliegen en dan binnenin de generator slopen. Dan gaan die ventilatoren minder hard draaien.

    Suc6
     
  20. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx, I'll try

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina