1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Sorry voor de schop, maar ik zit te twijfelen tussen deze game, true crime en Rainbow six, weet iemand hoe de single player van Crimson skies is, en of ie een beetje houdbaar is, zonder live?
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het spel niet, maar thomas zei net nog dat hij het wat aan de korte kant vond, dus voor puur SP had ik hem niet gehaald.
    Ik stond trouwens voor dezelfde keuze als jou, alleen ik ben voor rainbow 6 gegaan. Dat hele headset gebeuren stond me wel aan, + de lvl's zijn mooi gemaakt, veel verschillende wapens, goeie A.I. (hoewel dit op recruit nog wel meevalt.) En True Crime scheen wat tegenvallend te zijn, dus besloot ik dat ik beter kon wachten op het GTA Double pack, dus toen was m'n keuze snel gemaakt :)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  3. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen einde aan! Die missies in de Desert. Ik vind het level nu zo saai worden, stomme ravijnen, niks anders dan rood zand;) :9

    Welk level komt hierna?
     
  4. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Chicago, een mooi level in een donkere stad..
    Is wel leuk hoor :)
    Dat desert level vind ik trouwens 1 vd leukste levels..
     
  5. marc1234

    marc1234 ///M-Tax\\\

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook mp op 1 xbox(niet via live of lan)?
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat kan zeker!
    Alhoewel het eigenlijk niet nodig was dat ik hier antwoord op zou geven omdat het antwoord al 2 pagina's terug te vinden is... Maar goed voor deze keer ;)

    Ik weet alleen niet met hoeveel je kan multiplayer'en :). Ik weet in ieder geval zeker dat het met 2 kan en ik d8 zelfs gezien te hebben op het hoesje dat 4 ook kan.

    Het is in ieder geval echt een topspel, alleen soms erg irritant op live als je (na lange dogfight) bijna iemand afgeschoten hebt iemand anders (die net komt kijken) er met je kill vandoor gaat... :{

    Maar ach ja, dat is volgens mij met de meeste games zo
     
  7. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het dus goed heb kan je 4 player splitscreen doen en 4 xboxen systemlinken met een totaal van 16 players?

    Ik heb trouwens gehoord dat er nog nieuwe maps zullen komen.
     
  8. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, die mogelijkheid zit er inderdaad zeer zeker in.
    Ik hoop in ieder geval dat er nieuwe maps zullen komen, een paar die lijken op Arixo, want dat level is gewoon zo mooi! _O_
     
  9. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Met z'n vieren Mp is best wel lache, moet je wel mensen hebben die het een beetje kunnen anders win je te gemakkelijk. Maar gelukkig is de besturing lekker simpel waardoor je snel met je vrienden kunt gaan spelen.
    Er zit wel content download op crimson dus nieuwe maps zou zeker goed kunnen. volgensmij heb ik ergens gelezen dat er inderdaad nieuwe maps uitkomen.
     
  10. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop dat het niet net als bij MM3 gaat... ik heb geen zin om weer een paar maanden te wachten op wat nieuws... ik denk meer aan GR:IT... :D
     
  11. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast

    ik zit nu in het 1e level al vast :mad:

    Ik heb verschillende missies gedaan en de "piloot" gevonden. Het enige wat ik nu nog kan doen is racen, (dus naar die blauwe vlag) en zeppelins etc kapot schieten.

    En van die dingen verzamlen (ben naam kwijt, die je ook nodig heb je vliegtuig op te voeren ) Heb er nu 10, maar naast het racen kan ik helemaal geen missies meer doen, ik snap er echt nix van.

    ben al enkele uren aan het rondvliegen.
     
  12. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    vlieg terug naar je zeppelin, die moet je begeleiden om een vracht te laden.
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in het 2e level, met de kopermijn, reg leuk spel.
    hoever ben ik nu in het spel? in de multiplayer kun je tegebn elkaar in maar 5 levels, is dat ook het hele spel? of kun je meer unlocken?
     
  14. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in het 2e level, met de kopermijn, reg leuk spel.
    hoever ben ik nu in het spel? in de multiplayer kun je tegebn elkaar in maar 5 levels, is dat ook het hele spel? of kun je meer unlocken?
     
  15. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu 3 trial's doen, voor een Indiaan ofzo, maar heb alleen nog maar Courage gehaald, kan iemand vertellen hoe die de 1e 2 gehaald heeft?
     
  16. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... wat was die courage ook alweer?
    Bij die luchtballonnen moet je iig gewoon inzoomen, en bij dat achternavliegen moet je zorgen dat je de juiste afstand van hem houd, niet te ver, maar ook niet te dichtbij!
    Wat die derde was weet ik niet eens meer op dit moment..
     
  17. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat je ook misschien niet weet: je kan heen en weer switchen tussen 2 schietkoepels op die zeppelin. Dan kan je luchtballonnen schieten die je eerder niet had gekund. Dat achterna vliegen is niet zo moeilijk, gewoon zijn 'wolkje' volgen.
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik, met B en Y, bij de ballonen schiet ik iets anders neer ofzo?
    en bij de 2e, moet ik iemand volgen.
    wat moet ik precies kapot schieten bij de ballonetje's?
     
  19. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet die luchtballonnen die in de verte overal zweven kapot schieten. 1 raak schot op de ballon is genoeg.
     
  20. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, heb je nog tips voor de ''achtervolg'' missie?
    en kun je me vertellen hoever ik in het spel nu ben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina