1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de achtervolg missie moet je niet al te ver achter raken, dan verlies je. Maar als je te dicht achter hem gaat zitten kan je hem snel kwijtraken. Je moet dus zelf even uitproberen hoe ver je achter hem gaat zitten. Je bent volgensmij nu op de helft van het spel als ik het goed heb. Hierna ga je naar Chicago, dan naar the Lost World en dan weer naar the Windy City (Chicago).
     
  2. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    de helft al?
    ok dank je, ik ga het weer proberen
     
  3. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de "balloonnetjes" moet je de ballonen neerschieten ZONDER blauwe kruisjes. Wanneer je die toch kapot schiet haal je het niet. easy as that
     
  4. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar ben ik nu ook achter, ik heb het gehaald, ik ben nu in Chicago.
    thanx
     
  5. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de singleplayer is idd bepaald niet lang. als je hem uit hebt gespeeld kun je wel al je verdiende geld + tokens + upgraded planes meenemen naar de missies die je dan opnieuw op een wellicht hogere moeilijkheidsgraad kunt spelen.
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    oohzoo, de replay is dus ook niet bijzonder? zelfde mssie's op een hoger niveau?
     
  7. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal ik die grote zeppelin in Chicago?
    ik heb de buitenste power cells uitgeschakeld, en dan moet ik er in vliegen om een laatste cell te slopen, maar hoe? of met welke vliegtuig?
    als ik daar binnen zit heb ik niet genoeg tijd, en stort ik neer
     
  8. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook plaatsnemen in die turrets op de pandora (die kanonnen) probeer het daar eens mee als je tegenover hem vliegt.
    De brigand (die langzame met veel firepower) is trouwens wel een goed vliegtuig voor dit level.

    Replay is wel leuk hoor van het spel. vind ik tenminste maar ja...
    Het is toch replay he, alleen als je hem met upgraded vliegtuigjes speelt is het te makkelijk om hem bv op normal blijven spelen.
    Geen uitdaging dus niet leuk, tegen die tijd heb je ook de besturing wel een heel stuk beter onder controle, dus ik zou hem in ieder geval op hard, of extra hard spelen in de replay, dan istie leuk.
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben gewoon naar binnen gevlogen tegen die grote tesla coil die er binnen in zat :eek: Daarna was 't meteen kassa :cool:
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh, dat klinkt makkelijker dan het bij mij was, thanx anyway, bedankt voor de reacties, ik zal het zo nog ff proberen
     
  11. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gehaald, viel toch best mee, ik ben nu alweer in de volgende wereld/level, en moet nu de Pandora beschermen, komen een paar vliegtuigen, die ik neer schiet, zo ook een enkele zeppelin, en nu?
    de pandora beweegt niet, hangt stil in de lucht, en ik vlieg maar rondje's!!
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 20 minuten continu in de artilletie gezeten, en er is nix gebeurd.

    er hangen wel 2 zeppellins om me heen, maar die zijn friendly.

    HELP
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
  14. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook problemen met vast lopen in de lost city?
    bij mij is ie 2 x vast gelopen, 1 keer net nadat ik het filmpje had gezien waarin die vrouw werd doodgeschoten ( filmpje was over en toen ik dood ging bleef het beeld zwart, ik had toen de box 2 uur aan staan) en 1 keer op het einde van the lost city, toen bleef het beeld stil staan, zwaar iritant, omdat het een moelijke level is, en ik heb 2 uur voor niets gespeeld *gromt*
     
  15. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit spel nog speelt?? Ik probeer laatste twee dagen te spelen en vind ik echt moeilijk om een game te vinden laat staan een game met NL'ers. Dus als iemand het van hier regelmatig speelt(op Live natuurlijk) hier is me gamertag: SqanDeezY
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm ik zit ook wat vast.....

    Ik moet nu een stenen bek open krijgen doormiddel van 3 switches die ik moet omzetten in een bepaalde volgorde. Ik heb ik weet nu al hoelang geprobeerd om de juiste combinaties te krijgen maar ik krijg het maar niet voor elkaar elke keer krijg ik weer een keer te horen van dat mens "i've got a bad feeling about this" en dan komt er weer vuur uit die bek en dan moet je weer opnieuw proberen om die combinatie te maken.
    Wie kan me uit de brand helpen???

    Alvast bedankt.
     
  17. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon alles proberen, los het wiskundig op.
    je hebt 3 switches, en 2 mogelijkheden per switch.
    je hebt dus 2 x 2 x 2 mogelijk heden.
    dus dat valt wel mee.
     
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Mooi ik heb hem.. zat gewoon veels te moeilijk doen.. Hij zei wel iets met een circle en een square.. wat dus inhield dat ik eerst de circel en daarna de vierkant moest doen i.p.v alle 3 |:- Maarja ik ben er door en dus weer blij :)
     
  19. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    das inderdaad niet zo slim
     
  20. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook een vraag... als je live gaat... kan je dan ook split-screen doen??? :cool: ????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina