1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoeld met een Friend samen online dus samen op de bank en dan splitscreen online :cool: ... zoja.. Yep dat kan :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  2. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt met splitscreen online. En dat kan en het is super cool..
     
  3. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    juist!!!! oke!! ik weet nu helemaal welke game ik ga aanschaffe!!!! O-)_O_ _O_ _O_ _O_
     
  4. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    sterker nog je kan met verschillende live acount's online splitscreen spelen...
    Ik zit regelmatig met een vriend zaterdags te gamen op 1 xbox met zijn acount en mijn acount...
    werkt super
     
  5. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    idd!! heeeel vet!!!
     
  6. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie zonder Live ook de moeite waard?
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je als je split screen aanklikt ook nog instellen dat er bots mee doen??
     
  8. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    er kunnen in de multiplay jammer genoeg geen bots medoen.
    das erg jammer, je moet eigenlijk wel met zn 4 en (of op live ) spelen om een beetje lol te hebben
     
  9. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ja pcies... maja... de single player is trouwens egt heeel erg cool!!! ik ben nu in chicago... is het dan nog lang spele..?
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je er voor de eerste keer?
    dan zit je iets over de helft, denk ik
     
  11. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn toch vijf levels bij crimson skies? zoiets zei iemand een keer weet alleen niet meer wie
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij ook 5 levels ja. 1e level met water en bergen, 2e level in de woestijn, 3e level Chicago, 4e level één of ander mythisch gebeuren tussen de bergen. Het 5e level speelt zich dacht ik weer in Chicago af.
     
  13. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooooooooooooowh das mooi want dan ben ik nu ongeveer op de helft
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben een latertje :) Ik heb het spel pas deze vakantie in mijn bezit gekregen en ben er ook meteen aan begonnen.
    Online (in andere games) was mij vaak verteld dat het één grote flop is. Maar hier ben ik het zeker niet mee eens. FASA Studio's heeft hier absoluut een dijk van een game neergezet. Hoewel het de enige in zijn soort is is hij erg goed. De controls voelen goed aan, het speelt lekker en de missies gaan mij zeker niet vervelen. En voor een shooter heeft hij een goede verhaallijn. Voor mij is dit zeker een topper!
    Online heb ik de game pas een uurtje gespeelt. Maar dit beviel me zeer goed. Normale shooters kunnen mij nooit al te lang boeien. Maar dit is gewoon veel leuker. Je zit als het ware in ee grote open ruimte waar je je in 3 dimensies kun voortbewegen. En dan moet je elkaar maar zien te ontwijken en neer te knallen. Erg leuk!

    Gelukkig ben ik bijna klaar (2e keer Chicago), want dan kan ik aan Metal Arms beginnen. Wat ook een aanradertje is!
     
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond eerst CS leuk om online te spelen maar later ging het wat vervelen omdat heel veel mensen weg zijn gegaan. Nu speel ik het zelf ook amper. Opzich is het een leuk spel alleen voor langer termijn word ie gewoon saaier.
     
  16. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu dus van Jeroen geleend en ik vindt hem best wel lijp
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina