1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit is het betere werk...nu alleen nog ff die 2 dagen zien door te komen:'-(
     
  2. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch vandaag in de stad zijn en zal het toch ff niet kunnen laten om bij Future Zone na te vragen of ze hem toevallig al niet binnen hebben:D
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    eerst mn xbox terug krijgen :) Ik verveel me de tering!!
     
  4. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me niet zo'n makkelijke periode zonder xbox
    Schud ff aan die geldboom in je tuin en koop een 2e :D
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    jajajajajaja (jiskefet style) Ik krijg hem een deze dagen terug en dan ga ik gelijk Crimson Skies halen.
    Als wraak op dat gefuck met die reperaties enzo.
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, laat 't weten als je 'm ergens gespot hebt he... Ik kan gewoon niet meer wachten!
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik heb h'm gisteren gelijk besteld bij Dixons webwinkel, eigenlijk hoop ik h'm morgen binnen te hebben. Als ze zich echt aan de release datum houden dan zal het ook weleens vrijdag kunnen worden. Ik ben trouwens wel te spreken over die online service, je kan via email op de hoogte gehouden worden, je krijgt dan een mailtje als het spel binnen is, als je voor 12:00 uur besteld heb je het spel de andere dag. Ik heb Crimson Skies gisteren pas om 18:30 uur besteld, dus vandaag gingen ze niet meer halen....jammer!

    Maar mocht ik h'm hebben geef ik het direct even door, misschien handig bij volgende spelen als jullie weten of er een beetje vaart in zit, anders had ik h'n net zo goed in de winkel kunnen halen.
     
  8. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle dixons van Amsterdam afgebeld maar geen eentje heeft 'm nog, de eerst volgende zending bij hun is vrijdag dus daar zal hij wel bij zitten... grrr, dan maar bij de FRS halen of de lokale gameshop
     
  9. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijk me zon gek spel, gelukkig ga ik em straks spelen op de xbox.
    Vooral de multiplayer met zijn 4e lijk me echt lache!
    Jullie horen mijn report straks wel.......ben benieuwd!
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Het bevalt me totaal niet dat ik Floodgear nu online zie in Crimson Skies 8)
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Whooooot deze game is mooi!

    Ik heb inmiddels wat singleplayer levels en via live gespeeld en beide bevalt mij zeer. Het ziet er mooi uit en het is dikke actie.

    Jammer genoeg vielen mij ook 3 nadelen op...

    Het vergt veel energie van je handen. Je bent de hele tijd allemaal knoppen aan het indrukken en je word er gewoon moe van :p (komt misschien ook wel omdat ik eerst Top Spin zat te spelen maar toch).

    Het 2de punt is dat het in multiplayer beetje chaos is en je vaak de hele tijd achter iemand aanzit om hem dan ineens kwijt te zijn.

    Ook merkte ik al dat er 1 vliegtuig een groot voordeel heeft op de rest. Ik ga niet zeggen welke natuurlijk want anders neemt iedereen dat vliegtuig. Maar het klopt wel want ik nam dat vliegtuig en ik werd meteen 2de...na iemand die ook dat vliegtuig had.
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hehe :cool:
     
  13. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem ook nog nergens krijgen.......ze zeiden bij dixons 31 oktober en bij intertoys 3 november

    En ik snap niet waar jullie die games eerder dan ik kunnen kopen???
     
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk ik word gek, ik ben bij Bart Smit, Free Record Shop, Dixons en m'n lokale gameshop geweest, en nergens hebben ze 'm, wheeh :'-(
     
  15. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er ook geen reet van ... En hij heeft topspin ook al zegt ie.
     
  16. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jongens hij is erg leuk er zit een leuke verhaal lijn in je blijf steeds erg sruk bezig met van alles te doen!
    Multiplayer gedeelte is ook leuk alleen wel erg druk...en als je splitscreen speel erg onoverzichtelijk...
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Chaotisch zal wel mee vallen als je death match doet en je kijkt wat op je radar dan is het gewoon een doel opzoeken en uit de lucht proberen te halen. Voor de gene die hem hebben, zit er in de sinlgeplayer een beetje een sterk verhaal?
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Sterk is het verhaal wel :{. Maar een literair verantwoord epistel zou ik het niet willen noemen, meer iets zoals in een gemiddeld niemendalletje

    De tussenfilmpjes zijn qua grapics ok, maar het gaat in deze game echt om actie en actie alleen.
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou deze game ook eigenlijk 80 % om live kopen, en als je een mooie single player in zit, zit je helemaal gebijteld. En laat ik net is van was actie houden ;)
     
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    De eerste Amerikanen in mijn lijst spelen 'm al :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina