1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer is het niet alleen eventjes radar kijken en schieten sommige levels moet je ook goed objecten kunnen ontwijken en dus goed kunnen vliegen, en probeer dan nog maar is je tegenstander neer te schieten....
     
  2. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga morgen toch maar eens langs me shops.........hopen op dat 1e dagje eerder:9
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    aaaah heerlijk deze game. Ik krijg er geen genoeg van. Ik had het er net over dat je nogal moeie handen krijgt maar dat komt merk ik net meer door Top Spin dan Crimson Skies.
    Ik vind het echt prachtig als je overal vlak boven de grond tussen de rotsen door racet.

    En over het verhaal weet ik nog niet zoveel maar volgens mij zit er wel degelijk een verhaal in. Maar goed, zo gauw je gaat spelen is het schieten, schieten en ff weg vliegen om daarna weer terug te komen om in de volgende dogfight terecht te komen.
     
  4. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Wrijf het er maar lekker in! Hoer!:p

    Gelukkig staat op het GSshop.nl forum dat bij hun de game morgen binnen komt, dus dat ik hem HOPELIJK vrijdag binnen heb:D.
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jou dus echt niet aardig he(lolz), ons ff de ogen uitsteken dat jij het spel al wel hebt en wij nog niet
    Ik hoop dat ik hem van GCshop zaterdag heb
     
  6. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Van de lokale gameshop in breda, waar ik altijd kom, hoorde ik dat hij vandaag was binnen gekomen bij de distributeur (micromedia). En hij hem morgen om 11 uur met de post binnen krijgt :p. Zorg gewoon dat ik er om 10 uur ben.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    R'dam-Breda dat is aan te rijden 09:30 uur zorg ik dat ik er ben.
     
  8. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Als hij ze morgen heeft, hebben de andere winkels ze toch waarschijnlijk ook?
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Lijkt mij ook logische maar ik vrees het ergste, je weet het tegenwoordig immers nooit. Heb h'm via Dixons besteld hoop h'm morgen ook te krijgen.
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gcshop is het ook al geen pre-order meer en ze zeggen dat ze hem vandaag of morgen zouden versturen
     
  11. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    :D :D :D :D :D :D Heb net intertoys aan de lijn...ze hebben hem uitgepakt ( vroege tnt zending)...ze moeten ze alleen nog ff allemaal scannen en ik kan hem over een uurtje op komen pikken:)
    Ben ik ff blij dat ik deze niet ge pre-orderd heb...scheelt me weer een dagje:9
    Ga de rest van me pre_orders bij Dimplus ook maar ff cancelen...een dag niet gegamed is een dag niet geleefd:+
     
  12. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    ...Maar ik heb 20 euro minder betaald en een dagje later dat spel binnen...
     
  13. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een punt....maar persoonlijk als hardcoregamer:D vind ik het die 20 euro wel waard om het 1 a 2 dagen eerder te kunnen spelen hoor:D
    Kan me wel indenken dat het voor sommige mensen een groot bedrag is voor die paar dagen dat je moet wachten,maar dat zal voor ieder anders zijn he:)
     
  14. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Jonge, dat is een maand zakgeld voor mij:+. Ik heb dat extra dagje er dus wel voor over. Én bij mij betalen mijn ouders niet m'n spellen. Ik hoop de goedheiligman wel_O_
     
  15. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij me ouders ook niet...me vrouw wel:+
    Alleen weet ze het het pas als hij al in me xbox zit:D
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ha ha, ik moet ook maar eens een vrouwtje regelen. Jammer genoeg kost dat (op deze leeftijd) alleen maar geld.
     
  17. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeeeel erg lief zijn en goed zoeken....leveren ze soms weleens geld op:D
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    wil je wat drinken? ja, lekker doe maar een blue curacao. (daar kan ik een stuk of 4 biertjes voor kopen)
    Maar meestal is het wel de moeite waard gelukkig :)
     
  19. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zijn we het daar over eens:)
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dit ging over Crimson Skies he? Heeft er al iemand met 8 man ofzo tegenelkaar gevlogen met een newerkje?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina