1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hebben we daarvoor Content Downloads :). Het spel is nog maar net uit en ik denk dat 10 vliegtuigen voorlopig wel genoeg is.

    Overrigens is het net zoals bij MechAssault dat de mech/vliegtuig met de meeste firepower altijd beter is dan de snellere/meer wendbare. Btje jammer, maar ik denk dat dit iets is dat onmogenlijk te voorkomen valt.
     
  2. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het eigenlijk niet mee eens, Fish.

    Vlieg het liefst met de Bulldog: 2-9-7
    Heeft dus redelijk flinke firepower, en HOGE snelheid...en ik draai rondjes om die langzamere vliegtuigen (als ze me raken ben ik natuurlijk wel de sjaak :) )

    Zag net iemand die zelfs in een Gyrocopter (1-2-1) erg goed was.
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja maar die gyrocopter heeft ook goeie wapens. Hij is alleen zelf niet zo sterk maar hij is wel weer lekker klein.
     
  4. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ONDERSTEUND CS; ONLINE SPLITSCREEN - CUSTUM SOUNDTRAX - STATISTICS???
     
  5. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat loop jij nou weer te blaten? Ten 1e TYP JE NIET ALLES MET HOOFDLETTERS, en ten 2e zit je behoorlijk in de verkeerde thread.
     

  6. Met CS bedoelt hij Crimson Skies. Is idd wel een beetje verwarrend met Counter Strike op komst:D
     
  7. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst van plan om hem niet te kopen, maar misschien ga ik morgen toch eens langs bij de media markt als het echt zo'n goed spel is.
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    En daar kan ik je antwoord op geven.

    Of er online splitscreen is: ja zkr voor 2 personen.
    Of je een eigen soundtrack erin kan zetten: Uhm niet gezien.
    En ja er zijn ook statistics.
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand zeggen wat hij/zij van de multiplayer vindt??? :D :D lijkt mij echt geweldig
     
  10. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar heb ik er eentje van gekocht, HEBBES!;)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2003
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Hoogvlieger

    Prima spel, graphics zijn precies goed, niet wereldschokkend maar gewoon degelijk.
    Duidelijk zicht ook als targets zich op afstand bevinden, moest wel even wennen aan de hoogtes waarop ik mij bevond, zat soms iets te laag.
    Door de gebalanceerde graphics blijft de snelheid constant, tenminste ik heb nog geen framedrops meegemaakt, niet in single en niet via Live.

    Controls zijn goed te bedienen en je bent er zo aangewend, voelde mij meteen al een echte Roderick, maar om je echt te onderscheiden heb je toch wat oefening nodig, dat merkte ik vooral online.
    Sommige spelers hebben de kist al goed onder controle, waarbij ik soms met bewondering ter aarde stortte, in ieder geval een uitdaging om zeker nog te oefenen in single player en ook proberen op niveau te komen.

    Bugs ben ik nog niet tegengekomen, maar wat niet is kan nog komen, echt minpunten heb ik ook nog niet, misschien is er één dat je de camera niet kan instellen, wil het niet dat deze in de huidige positie een goed overzicht geeft.

    Qua gameplay is het erg vermakelijk en denk ik nog een tijd plezier aan dit spel te kunnen hebben. Het spreekt me vooral aan dat de basis van het vliegen eenvoudig is gehouden, maar je door oefening alles uit het spel kan gaan halen wat er inzit, wat mij betreft een hoogvlieger.
     
  12. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeaaaaaaaaahhh.. bij de dixons in zwijndrecht hadden ze er 2, en daar heb ik er lekker 1 van in me bezit nu :D :D
    En ik ga hem nu open maken en spelen JOEPIE DE POEPIE!!!
     
  13. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand als die missie gehaald dat je die Deputy oid moet verdedigen tegen allemaal van die kleine helicoptertjes? Ik heb em nu ehct al 10 keer gedaan en volgens mij issie gewoon onmogenlijk, echt niet te doen.
     
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    OH my god, dit is zo'n geweldig spel!!!! Echt super vet!!! Vanmiddag en vanavond heb ik eerst even met Nimrod, D74 en White dragon zitten spelen, ik zat toen de hele tijd met die piranha te kloten met die electro shit, sommige mensen worden agressief als je die gebruikt omdat hij je altijd raakt, dat dacht ik dus ook maar eigenlijk is het een zwaar bout vliegtuig, ben nu bezig met een vliegtuig die van die raketten afvuurt, destator ofzoiets, maar die is dus echt perfect, als je het sturen en richten een beetje door hebt raak je echt iedereen!
    Ik zat met Vysio toenet bij een stel engelsen, fransen whatever te dogfighten met z'n 16'en en we werden steeds 1e en 2e, dit is echt een fantastisch spel!

    Als je 'm net erin doet en speelt denk je van, ja mooie graphics maar die hoogte verschillen zijn zwaar klote en ik ken 'r nix van... Maar na een tijdje oefenen begin je al wat mensen te ownen en dan word het pas echt leuk, je moet een beetje buiten de echte gevechten blijven en als je iemand weg ziet vliegen die half in brand staat gewoon d'r achter aan gaan, echt super vet!

    Ik had trouwens ook een super vette dogfight in dat level, uh volgens mij heet ie california... Beetje door die straten heen vliegen als een gek, echt een geweldige ervaring!
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    klinkt toch wel erg leuk he :D jeeeeeeeej als het goed is krijg ik hem morgen (vrijdag) binnen!! :D
     
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen heb ik hem ook :D Ik hoor er goede dingen van, dus ik hoop dat hij niet tegenvalt :)
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja GVD ik heb nog steeds me live niet aan de praat gekregen.
    Maar ja...zal morgen wel weer werken en dan ga ik ff me lijst leeg gooien voor nieuwe mensen die crimson skies spelen!
     
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    2 November zit ik op live met CS :D:D, dan is nl m'n loon er :)
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is de dag! Dan krijg ik eindelijk me copie van gcshop opgestuurd. :) Word en lange nacht!
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil hem eigenlijk ook maar er staan al 2 preorder. Heb er gewoon nog niemand slecht over horen lullen en dat komt niet vaak voor
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina