Crusiale Beslissing Help me aub :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Somal Mo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd en daarbij komt ook nog om de hoek kijken dat er geruchten zijn dat ide over een maand goedkoper wordt. Anyways dat is jou mening :) Maar ik wel genoeg geld om de elite te halen maar hoeveel gb is dan een gemiddelde game als ik hem opsla op mijn hdd zodra de update klaar is ? als jij hem al zo snel vol hebt dan haal ik zonder twijfel dnek ik tog maar de elite o.0

2. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Worden de prijzen nog lager? Tjonge, de Elite is nu even goedkoop als onze Premium in afgelopen december.
    Even wachten lijkt me dan wel de moeite. Kan best zijn dat na de prijsverlaging de Elite nog maar 300 kost, de Premium 240 en de Arcade 160 ofzo

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Een spel is zo'n 6 tot 8gb. Maar hoeveel er daarvan op de 360 hdd komt te staan weet ik niet.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat maakt deze topic anders als de 100000 andere 'HELP mij met de keuze...' topics?

Koop gewoon wat jij het beste lijkt, klaar.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Inmiddels zijn er al genoeg antwoorden gegeven. Maar mocht je verder nog vragen hebben dan kan je in deze thread terrecht. Gebruik vanaf nu ook [search]de zoekfunctie[/search] aangezien dit nu de vierde dubbele thread is.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina