1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 apr 2011.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Er zit geen ziel in. Heb de Nano edition gekocht, maar voelde geen enkele moment een connectie met het spel.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ook met de sp niet?
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Juist met de sp niet, vandaar de verkoop van mijn ps3 steelbook, interesse?

    I make special price for you. :D

    het is vooral van punt a naar b en tussendoor een paar vijanden neerknallen, nou geldt dit voor veel spellen, maar bij crysis had ik een leeg gevoel.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zeg, krijg je later in de game nog een beetje info qua verhaal want snap er zwaar geen fuck van. Ben nu bij Wall Street aangekomen maar het verhaal is echt enorm gaar. Kom je bij die dude aan in zijn appartement, komen die Cell gastjes, val je uit het raam en denk je dat ze je hebben opgepakt, zwart scherm en even later sta je opeens weer heel ergens anders op een dak en ga je verder. Ziet er waanzinnig uit maar vind het maar een gare game eigenlijk. Totaal niet boeiend ook qua gameplay.
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ga zo beginnen met de game, maar k twijfel over de difficulty

    is veteran erg moeilijk?
    of is het leuke om met normal te beginnen??
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Veteran is best pittig vond ik persoonlijk.
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister dit spel gekocht en ben toch verrast is toch leuker dan ik dacht alleen online niet geprobeerd
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand de DLC mappack al gekocht?
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker. _O_ De maps zijn echt uniek, net zoals elke andere map in de game. Er zit een behoorlijk grote map in, die ik tot nu toe het minst van alle maps vind.

    Ik blijf het jammer vinden dat zo'n goede game zo weinig gespeeld wordt.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het voelt online gewoon niet gebalanceerd genoeg. Te vaak dat ik me kapot erger aan dingen, bijvoorbeeld dat ik iemand vol lood pomp (en ik heb dan max armor aan) en toch molt hij me met een paar shots. Een vriend laat me dan weten dat het puur komt omdat ik nog een heel laag level heb, ja fijn...maar je levelt al zo langzaam in deze game zeg. Schiet niet echt op.

    Ik speel de game echt heel weinig online, nou ben ik ook aardig shooter-moe even dus daar heeft het ook wel mee te maken weer. En die nieuwe maps zijn dus heel groot? Dus echt sniper-gericht ook? If that's the case...fuck die shit.
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas een paar potjes online gespeeld.
    Is het nu al vrij rustig daar dan, dacht dat die multiplayer wel goed was! en lang gespeeld zou worden.
    Want dan hoef ik die maps ook niet te halen dat zou zonde van me geld zijn.
     
  12. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Online werd van de week best druk bezocht volgens mij, uiteraard niet zoveel als in weekenden maar heb niet lang hoeven wachten om n game te joinen. en tja online is wat pittiger kills maken dan bijv. CoD. De hogere levels hebben langer de armor dus als je net begint leg je het meestal tegen hen af.
    Echter doen headshots wonderen......ook tegen n level 50
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel eerst wel de singleplayer uit voordat ik die mappen ga aanschaffen.

    Mocht ik ze uberhaupt gaan kopen ...
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft iedereen evenveel health en armor hoor. Tenzij iemand armor enhance gebruikt, maar daardoor kan 'ie alleen maar langer zijn armor aan hebben.

    Het hangt er verder heel veel vanaf hoeveel energy jij en je tegenstander hebben. Als jij je armor aan hebt en alleen maar genoeg energy hebt om één kogel op te vangen dan helpt het niets.

    Wat trouwens bijdraagt aan de moeilijkheid van dit spel is dat de aim assist veel subtieler is dan in games zoals halo en cod.

    Ik kan de game spelen hoe ik wil en ik haal consistent goede scores. Ik kom bijna nooit rare dingen tegen, vergeleken met andere games. Ik denk dat veel van het geklaag over o.a. kogels die niets doen veroorzaakt worden doordat de aim assist minder helpt en mensen vaak hun energy niet in de gaten houden.
     
  15. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Je power in de gaten houden is inderdaad niet geheel onbelangrijk:+ Verder vind ik dat de multiplayer erg lekker wegspeelt, heeft toch qua feeling iets weg van rainbowsix vegas. Ben nu de verschillende gamemodes aan het uitproberen maar meestal speel ik gewoon team deatchmatch.

    Ik heb trouwens nooit problemen een potje te vinden.
     
  16. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Van mij hoeft er niet zoveel gepatched meer te worden hoor. Het speelt gewoon lekker. Ja de muziek als je in de lobby zit die steeds harder gaat is echt irritant.
    De multiplayer moet je even een kans geven en niet spelen als Cod.
    Speel meestal Crash site.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Is Crysis 2 nog een beetje druk in de multiplayer?. Kan hem voor 26 eurotjes nieuw aanschaffen via een kennis (nieuw) \o/
     
  20. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    In het weekend vind ik sowieso altijd wel mensen en doordeweeks eigenlijk ook nooit problemen. Ik heb wel gemerkt dat bepaalde gamemodes wat minder druk bezocht worden. Ligt er waarschijnlijk ook aan dat sommige gamemodes pas vanaf een bepaald level te spelen zijn.

    Voor 26 euro echter, wel een aanrader.
     

Deel Deze Pagina