Ik had even een 48uurs kaartje. Heb al 2 jaar niet meer online gegamed ofzo. Moet zeggen dat ik me vermaakt heb. Heb nog 2 uurtjes nu
Holy shit, net een four kill combo! Bij Sanctuary staat iedereen altijd bij die trap van dat gebouw te campen, dus ik ren cloacked met alleen een handgranaat in mijn handen erheen, en NET voordat ik doodging gooi ik die granaat. Boem.
Ik heb me echt super vermaakt met het spel. Tot 3 keer toe uitgespeeld. En die multiplayer was echt super. Enkel totaal geen mensen uit mijn vriendenlijst die het speelde, wat erg jammer was.
vind je t gek dat niemand dit speelt? ik heb m tot lvl 50 gehaald in mp en weer gereset maar tooled up unlocked nog steeds niet, ook dedication krijg ik niet in dit baggerspel!
ja das ook wel flink kort door de bocht maarja ik vond het wel een cool spel alleen was erbij de ps3 versie bijna niemand online
Moet zeggen dat ik dit een van de beste shooters ooit vind. Grafisch is het natuurlijk top maar in combinatie met lekker schieten (recoil is goed), stealth en misschien wel de beste AI, laat zien dat shooters nog steeds waard zijn om te spelen, als ze maar blijven evolven.