1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Demo is altijd leuk. Ben benieuwd. Crysis op consoles. Heeft ff geduurd en soms denk je dan 'waarom niet 3-4 jaar eerder????' Als er namelijk1 ding is wat fixed is dan wel de specs van consoles 360 en PS3:)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat ligt meer aan Crytek, die voorheen PC Only was de voorgaande engines waren dan ook puur op PC gericht. Nu met CryEngine 3 hebben ze de engine van grond af aan voor 360/PS3 en PC gebouwd.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Moet zeggen dat ik de MP trailer op de vorige pagina er erg leuk vind uitzien, concept is tof en de vele variatie zorgt niet snel voor verveling.
    Hmm misschien toch maar aanschaffen..
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Een beetje meer haast had best gemogen. Dice met Frostbite zijn bij BF3 al aan nr 3 bezig (na BC1 en BC2).

    Volgens mij is bij Crytek pas heel laat het 'console' gebeuren op groen licht gegaan, en ik zeg, dat is jammer. Was men gelijk voor consoles (ook, naast pc) gegaan dan hadden we misschien al 2 jaar van deze engine en de daarop gebaseerde games kunnen genieten (want zoal ik zei, de specs liggen er al 5 jaar)

    Ik vind ze erg laat in de console cycle instappen
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Beter laat dan nooit toch :) Ben erg benieuwd. Cryengine3 , IDtech 5 en UE3 games moeten toch nog een beetje mooier/beter/sneller kunnen dan wat we tot nu toe gezien hebben op onze inmiddels antieke hardware
     
  6. xEARGASM

    xEARGASM DEADMAU5

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat dit weleens een mix zou kunnen zijn van Call of Duty en Halo? Dat heb 'k een tijdje geleden gelezen in een van de Youtube comments. Zelf heb 'k het spel nooit eerder gespeeld maar ik denk niet dat het nodig is dat je voorgaande spellen gespeeld moet hebben. Ik ben alvast benieuwd naar die demo!
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is het niet nodig maar als het een goede game is waarom zou je hem dan overslaan?

    Met een paar dagen heb ik hopelijk me nieuwe pc en dan kan ik Crysis (eerst JC2 natuurlijk) die ik gekocht heb met de Steamdeals ook spelen.
     
  8. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is de multiplayer demo beschikbaar, je hoeft toch geen code in te voeren? Gewoon voor iedereen toegankelijk?
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor iedereen toegankelijk (diegene die een Xbox360 met internet hebben :+)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En Gold. ;)
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Interessant, ben benieuwd naar de demo. Zitten volgens mij wel een aantal coole elementen in de game.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    6 vs 6 en crappy controls :'-(, al klinkt de nanosuits-shit wel sweet.

    Bron: IGN
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    6 vs 6 vind ik niet erg, dat speelde ik in RSV ook altijd en in COD speel ik graag team tactical wat maar 4 vs 4 is.

    Laggy controls daarentegen moeten wel gefixed worden. Dat is gewoon niet lekker spelen (zie Killzone 2)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    RSV? Ik vond trouwens Killzone 2 wel lekker spelen 8) (met de CoD-ish controller lay-out). Ik ben zelf van de grotere MP en chaotische fun. Misschien is het niet zo erg, maar de maps moeten dan niet gemaakt zijn voor 8 vs 8 oid..
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zo denk ik er ook over! Alleen wacht ik wel ff die demo af, kijken of het echt wat is ;)!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Rainbow Six Vegas. Daar kon je alleen met goed fatsoen 8 vs 8 als je een dedicated host had
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben het wel over prachtige graphics...


    Last week, things were switched around a bit as I spent time with Crysis 2's multiplayer on the Xbox 360, and I was struck by two things: how great it looked, and how not so great it played.


    Thankfully, it looks like most of the graphical issues we saw at Gamescom last year and last year's multiplayer beta on 360 last year have been worked out, as Crysis 2 is clearly in the running for best looking console game out there. It's the atmosphere and lighting that really impresses. Levels are huge with a ton of routes and traversal options, and the constant shifts between darkness and daylight in Skyline, the level included in this week's demo, in particular are striking.



    Maar ja...de gameplay moet natuurlijk niet slecht zijn of slechte controls. Afwachten maar.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat de trailer dus wel waar was, ziet er fantastisch uit en qua gameplay lijkt ie me erg fun. Hopelijk dat als die lag zo erg is bij de controls, dat het bij release weg is.


    [gt]709697[/gt]

    [gt]709699[/gt]

    [gt]709695[/gt]
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het probleem dat je lang aan het zoeken bent naar mensen ligt meer aand de speler dan de game denk ik, als je de mappen kent weet je wel waar de chokepoints zijn en de andere populaire spots. 6v6 geen probleem mee, hou sowieso niet van games waar veel man op het veld staat. De responsiveness van de controls ga ik natuurlijk zelf uittesten, in KZ2 was het voor mij echt een probleem en ben er dus uiteindelijk mee gekapt, gewoonweg te frustrerend.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de controls zo zijn als KZ2, dan speel ik het zeker wel. Fantastisch spel, en goed te doen met de laatste controller lay-out, wat op de CoD lay-out leek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina