1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe net andersom :)
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook,kvind de demo van Crysis OK,maar niet meer dan dat..Bulletstorm is echter VET,alles wat ik er van verwacht had...en meer!!!!Wauw...kruising tussen Gears of war(beetje het stijltje,maar dan meer kleur) en..tja welke andere shooter...pff...heel VET in ieder geval_O_
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    xbox is inmiddels al 4x vastgelopen
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    (nog) Geen last van gehad, gelukkig:)
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nergens last van.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hij is wel ok, maar meer ook niet. Het lijkt wel of dat ze weer elementen uit COD gepakt hebben. Ook vindt ik dat de besturing erg lomp overkomt.

    De graphics zijn niet lelijk, maar om ze nou echt mooi te noemen? Het is toch iets wat ze bij GTA IV ook probeerde, maak alles maar 'blurry' dan valt het niet op. |:- Maarja, de 360 kan het anders niet meer aan. Het blijft toch 6 jaar oude hardware.

    Even wachten of er een demo voor de pc uitkomt. Ik kon Crysis 1 met alles op Very High spelen. Dan kreeg je toch echt wel dat wow effect in het begin. :D
    Ik heb dan wel geen DirectX 11, maar wel 10 en dat zal er hoogstwaarschijnlijk beter uitzien dan de 360 versie. ;)
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net 10 min moeten wachten voordat ie eindelijk een match vind, nou heeft ie er een gevonden en nou hangt alles vast?! Kut demo :+!
    Ik probeer het nog 1 keer en anders gaat ie weer weg en dan vis ik m ooit wel eens uit de budgetbak ;)!

    Edit: tweede poging vond ie al stuk sneller een match, maar bij het laden kreeg ik opeens connection lost...Gaat goed :+!

    Edit 2: :mad: Ik ben er klaar mee! Derde keer had ik welliswaar super snel een match, maar liep de xbox dus weer vast. Flut demo, weg ermee :9!
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  8. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is gewoon ontzettend laggy. Het is voor mij niet speelbaar op het moment.

    Ik wordt gekilled door paar kogels als ik kijk op de killcam. En ik heb een goeie clip aan kogels nodig om iemand te killen die zelfs stil staat.

    Het speel heeft wel potentie. Maar nu nog ff niet.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke demo, deze game is in status voor mij van 'in de gaten houden' naar 'kopen' veranderd. Het heeft wel heel erg veel Call of Duty-elementen gekopieerd, maar goed ik vind het een toffe demo!:thumbs:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je hebt maar één map? Ik dacht dat die straat map er ook bij zat?
     
  11. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 1 potje gespeeld en moet zeggen dat ik hem vet vind:).

    Vond de filmpjes er altijd wel goed uitzien en wat ik nu gespeeld heb voelt het ook allemaal lekker aan.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eerste indruk is best goed. Wapens voelen lekker aan, controls zijn lekker vlot, graphics zijn goed.

    Het aimen is wel wennen. Headshots zijn goud waard en met een beetje sprayen kom je niet ver. Wat op zich erg cool is omdat er best wat diepgang in zit. De armor abilities en traversal mogelijkheden zorgen dat je altijd wat tactische opties hebt.

    Maar er is ook nog genoeg aan te merken. Het geluid is nog duidelijk niet af, soms hoor je je schoten te laat. Sommige effecten zoals brekend glas ziet er heel basic uit, sommige animaties lijken nog niet helemaal af (andere zijn weer erg vet gedaan)

    Al met al ben ik wel tevreden over mijn pre-order :D
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de demo steeds toffer worden. Volgens mij zijn er twee maps. De tweede map is erg vet ook, ik bedoel dus niet de 'roof' map.

    Wat er verbeterd moet worden.....


    - Hit detection (zo noemen ze dat toch?) dat je echt hoort dat je iemand raakt. in COD hoor je echt dat geluidje van een kogel dat door vlees heen gaat zeg maar.

    - Soms als ik de rechter trigger indruk, schiet hij gewoon niet.

    - Het is soms te donker en overlicht....

    Verder vind ik het heel ok.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is de hit detection wel okay maar krijg je een enorme spread als je sprayed. Je moet echt voor de headshot gaan en ingezoomed zijn.

    Ik bemerkte wel aardig wat lag ondanks dat aan de gamertags te zien bijna iedereen in de lobby uit NL kwam.

    1 minpuntje nog, ik vind de character models wat flets afsteken tegen de vrij hard belichte en kleurrijke achtergrond
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word automatisch afgemeld van XBL als ik Crysis 2 opstart...:F:

    E: 't is blijkbaar ook met de Bulletstorm demo. WTF :mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    De demo heeft op mij allesbehalve indruk gemaakt, het ziet er allemaal mooi uit, maar het speelt gewoon niet.

    - Gare hit detection
    - Nog een game waar melee overheerst, zo vaak dat mensen op je af komen sprinten om je vervolgens alleen maar te melee'en
    - Wapens kloppen voor geen meter, shotgun registreerd 9 van de 10 keer niet, de LMG of wat het ook mag zijn is veel zwakker dan de assault rifle. De assault rifle gaat van 'godlike' naar proppenschieter mede dankzij de hit detection. 3x schieten met een sniper, LOLZ?
    - Sprong recht op iemand terwijl ik zo'n 'Ground slam' deed. Persoon in kwestie rent vervolgens blij door! :emo:
    - Killcams waar echt geen hol van klopt, bij headshot krijg je dat 'zoom' effect. Zie je dus die kogel 4 meter van m'n hoofd af de muur in gaan, maar toch een headshot!

    Als ze de hit-detectie en de wapens tweaken kan het een fantastische game zijn, maar zoals het er nu voor staat ben ik gewoon niet onder de indruk. =(
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geef t nog een kans, denk dat je in een verotte lobby zat. Ik heb net een uurtje gespeeld en ik herken dat helemaal niet wat je omschrijft. Had je wel vol groene verbinding?

    Bij mij klopten de killcams telkens wel (heb er aardig wat moeten kijken helaas :+ )
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De shotgun vind ik wel belachelijk zwak, IMO..Of misschien komt het vanwege de hit detection.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die heeft inderdaad wel een hele hele beperkte range, als je verder dan 4 meter van je tegenstander afstaat kun je net zo goed wegrennen.

    Die mag wel een tandje sterker gemaakt worden. De LMG vind ik zelf wel lekker spelen. Hij voelt krachtiger maar onnauwkeuriger dan de SCAR
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De drie-shot sniper rifle wordt opzicht best gecompenseerd doordat je het snel achter elkaar kan schieten. Is een headshot wel 1HK?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina