1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het anders wel 2 uur gespeeld en vond het juist hoe langer hoe kutter worden. Het toppunt was dat je op de final killcam zo'n slow motion kogel zag die helemaal mis ging. Toen was ik maar gestopt.

    Ze moeten een voorbeeld nemen aan Battlefield BC2, zij laten zien hoe je een multiplayer speelbaar houdt met toch mooie graphics. Crysis slaat echt helemaal de plank mis wat dit betreft.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar weet je wat een demo/beta is?... enige wat jij doet is steeds vergelijken met cod en bf.. daarbij zit armor op LB.. ik weet niet waar jij je wijsvinger op hebt maar switchen tussen LT en LB werkt prima. jij hebt 4 handen ofzo? als ze het op een andere knop hadden gezet moest je van je rechteranalog af met je duim, dat zou pas kut zijn. kortom, je snapt er niks van
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  3. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nou ben ik aan het mikken met LT maar moet ik die loslaten om LB in te drukken. Erg irritant als je net iemand tegen komt en snel even je armor wilt aanzetten.

    Ik heb verschillende beta's gespeeld en daarmee kun je zeker wel zien hoe de uiteindelijke game gaat spelen, en dat wordt dus echt niet mijn game. Misschien als ze crysis op de console third person hadden gemaakt had ik het wat vetter gevonden.
     
  4. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    maar even de limited edition bij gamehubs ge-preordered voor 40 euro :)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    In veel spellen moet je LT loslaten om een granaat te gooien met LB (zoals CoD). Misschien moet je het gewoon sneller doen of helemaal niet als je weet dat je dood gaat?
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De meest gebruikte armor abilities zitten op de LB en de RB, namelijk de armor en stealth, met 1 knop heb je het aan, perfecte layout. Granaten kan je selecteren met de D-pad maar ook met snel 2x op Y te drukken. Het werkt omdat tijdens het activeren van die abilities je beide duimen nog op de sticks zitten, je kan blijven bewegen en mikken. Spawns zijn naar mijn mening net zo "goed' als Halo of Cod. Shotgun moet je goed mee mikken, zodra de game een beetje te moeilijk is staat het gelijk aan een kutspel.


    Iedereen heeft natuurlijk recht op z'n eigen mening maar ik heb het idee dat velen niet eens de moeite hebben genomen om een beetje competent in de game te worden. Hoe kan je na een paar playsessies zeggen dat je volledige magazijnen in mensen pompt en ze niet dood gaan aan lag ligt, terwijl een tegenstander maar een paar kogels nodig heeft.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan je grenade selecteren met dubble Y? Nice :eek:.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of kan ik die demo nu gewoon helemaal niet meer downloaden?
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik zal de game graag nog wat kansen geven, alleen zeg ik er eerlijk bij dat ik waarschijnlijk de game (mp) niet ga spelen. Niet omdat de game crap is, maar omdat ik crap ben lol:)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  10. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik krijg de demo niet gevonden. Ik neem aan dat hij gewoon bij de game marketplace onder games & demos hoort te staan, right?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  12. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
  13. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil crysis 2 bestellen. Weet iemand een site die betrouwbaar en niet zo duur is.
    ik heb deze site gevonden gamehubs waar ik de limited edition voor 40 euro kan bestellen, is die site een beetje te vertrouwen want 40 euro is heel erg goedkoop voor limited edition

    http://gamehubs.com/XBOX360/crysis-2-limited-edition.html
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Is betrouwbaar ja.
     
  15. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom iedereen zit te zeiken dat de computer beter is dan de xbox. het is maar wat je leuker vind. Ik heb een prima computer en die kan crysis 2 wel draaien. maar ik ga hem toch voor de xbox halen omdat ik het leuker vond om te spelen op een groot tv scherm, op de bank te zitten met een controller in mijn hand. dan een meter van mijn computer scherm te zitten met toetsenbord en muis
    Ik weet dat de computer beter graphics heeft, maar dat boeit me niet. een spel met goede graphics is altijd leuk maar dat maakt het nog geen goede game. ik vind gewoon de gameplay en de sfeer belangerijker.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De spawns op Crash Site zijn wel heel erg slecht, vooral bij het het begin van de game, je hoeft maar naar links of rechts te draaien en je hebt iemand in je vizier. Vandaar dat ik ook direct bij de spawn snel stealth doe...

    Team Instant Action gaan de potjes erg snel, krijg vaak niet meer kills dan 15 wanneer het goed gaat, ze mogen de score wel verhogen naar 75-100.

    Er zit een delay in de melee en het springen, springen iets minder. Niet hinderlijk maar zou het graag toch iets sneller willen. Die Air Stomp moet je echt bijna boven iemand zitten wil je er iemand mee doden.

    De animatie waar je iemand de nek omdraait kan je doen wanneer je in cloak bent en de tegenstander van achteren een melee geeft.
     
  17. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd, morgen maar eens proberen!
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik begreep dat unlock gebeuren helemaal niet maar nu snap ik dat je je CUSTOM SETUP (eentje?) kan oppeppen. Ben zelf liefst zo stealth mogelijk (als assault) dus heb ik de covert? (geen voetstappen) en proximity (dat je de enemy hoort)

    De game (met al zijn options en buttons) blijft te complex voor mijn doen, maar ik kan hem nog niet wegleggen. Nog een paar keer een kans geven, kijken of het kwartje valt.

    Het blijft een vreemde mix: Een soort MasterChief in een RSVegasHD omgeving met CoD achtige perks en upgrades etc ... Ik vind de wapens totaal niet lekker klinken (maar ja ben BC2 en MoH gewend:))

    Wel leuke game voor wie ervan houdt, maar ben zelf meer een BC/MoH figuur en daar ligt Crysis2 toch errug ver vanaf:)
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ikzelf ben meer een liefhebber van Cod en Halo, voornamelijk door de kleinere maps en de kleinere aantal spelers, kan ik het tenminste overzochtelijk houden en is de actie lekker snel. Niet alleen de wapens, maar de audio in het algemeen is niet helemaal goed.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens.:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina