1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dit dus:)

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk het niet hoor,er komt nog een patch voor de demoversie :thumbs:

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Niet definitief gezegd

source: http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=6722

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus zo gaat Crytek met hun klanten om. Die demo is bugged as hell (constante freezes en andere irritante bugs) .

Crytek _0/

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Het is volgens mij een BETA/demo. Dus ik speel hem als beta, dan ga ik niet klagen (hooguit wat dingen rapporteren op forum aldaar)

Van een echte demo verwacht ik inderdaad iets meer stabiliteit.

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een demo en geen beta :)

Zie de verschillende websites zoals Xboxworld,majornelson en eurogamer

De beta was op de GDC van Augustus 2010

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    .... En toch heet de download 'Closed Multiplayer beta' ;) Deze 'demo' is gewoon diezelfde beta als toen.
    Luie devs ftw. \o/

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, lijkt erop inderdaad (dacht dat ik ergens nog het woord Beta had gezien maar goed)

Blijft vreemd dat ze de demo offline halen dan, normaal gesproken blijft zo'n demo doorlopen. Dus dan verwacht ik een betere Demo2 (latere build of zo?) met een ander mapje ook graag:)

Edit:
    bedoel ik, ik dacht het ergens gelezen te hebben

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe map zou inderdaad leuk zijn, en misschien ook iets meer unlock mogelijkheden.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Er waren op een gegeven moment 2 mappen in de omloop, helaas is de 2e map er na een korte tijd alweer uitgehaald...

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik raak helemaal niets met die Scar. Hij geeft zo weinig feedback als je de silencer erop hebt. Alleen maar tik tik tik. Silencer er maar af dan, dan hoor je tenmiste nog wat.

En ik 'cloak' teveel en dan ben je constant bezig met 'energy management'. Moet mijn speelstijl omgooien naar normaal (of armor) en de 'cloak' erin als het moet (of om snel weg te komen).

Goed cloak/armor/energy managment is wel de sleutel tot succes. Want gasten die zo maar wat rondrennen die melee/kill ik allemaal:)

Maar die scar ... nee, het gaat niet lekker. Als ik al een kill heb dan kost me dat een clip en dat is vrij lullig als je toevallig 2 enemies tegenkomt. Ik zou bijna het zo'n zware gun gaan rondrennen (als hoewel dat niet mijn stijl is), of zelfs de shotty (al helemaal niet mijn stijl) ... je weet nooit. Melee was ik altijd bizar slecht in maar deze game is het top, heb zelfs regelmatig 'most melee kills' in de match. Misschien de shotty eens een kans geven.

Btw, er wordt wel heel weinig gesniperd. Is skyline ook niet de map voor.

Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Komt ook mede doordat de enige sniper die in de demo beschikbaar is géén one shot kill is, althans bijna niet tenzij je een headshot hebt, en wanneer heb je die nou in de demo, ze zijn bijna niet te doen.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nou eindelijk de tijd om ff die demo te downloaden en checken...wat een afknappert zeg..
    Grafisch is het niet echt top maar de gameplay en het geluid zijn zo zwaar beneden de maat dat ik me afvraag hoeveel van het originele Timesplitters team hier aan hebben mee gewerkt.

Enig idee wanneer die patch komt vind het best zonde om hem nu weer van pre-order af te halen..

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het Timesplitters team? Die zijn toch met hele andere dingen bezig voor Crytek?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nee man (helaas) werden die op de MP van Crysis2 gezet, er was praat dat ze na deze game met TimeSplitters 4 gaan beginnen.

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er komt geen patch, demo gaat morgen offline :lol:

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Geluid? ok misschien

Maar 'gameplay'????? Hoe kan je dat nu zeggen na <vul in hoeveel minuten je de demo hebt gespeeld> minuten spelen?

Jij speelt BC2, als een nieuwe gamer na een uurtje zijn oordeel over BC2 'gameplay' klaar heeft dan neem je hem ook niet serieus:)

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En de beta is over. Geen beta om te zeggen van Ja, ik ga deze game echt kopen op de 1ste dag

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind hem wel tof (na een paar uur learning curve), dat cloaken geeft toch gelijk een extra dimensie aan het geheel wat absoluut niet in CoD, MoH of BC is terug te vinden (en homefront)

Misschien wel in Halo maar dat nooit gespeeld want weer te scifi voor mij met lasers enz. Ben benieuwd naar GR:FutureSoldier. Daar heb je ook 'active camouflage' wat wellicht net zoiets is, al denk ik dat GR:FS beduidend langzemere gameplay zal (moeten) hebben.

Maar ja, Homefront komt ook in maart uit dus qua MP is het voor mij wel afwachten hoe het uiteindelijk gaat uitpakken. Crysis 2 zou ik in ieder geval wel graag spelen, maar als Homefront beter/leuker blijkt heb ik wat dat betreft misschien een luxe probleem:)

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nu wachten op de PC footage, kunnen we zien hoe het echt moet worden gespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina