1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ziet er vet uit:)

    Edit: @ Dorksided: Ik denk eerder dat ze het over de manier van lopen hebben..
     
  2. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Geen nieuws over een volgende demo? :mad:
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Weet niet of een demo meer waarde heeft...

    Tweede post is nog geen uur na de berichtgeving van DulleNL.
    Men heeft kennelijk zo snel een menig nav de demo, zodat geen eens geïnvesteerd wordt in een game. Hiermee wil ik zeggen dat een demo een spel soms geen goed doet, voornamelijk veroorzaakt door kortzichtig kijken van een demo (zelfs beta in het geval van Crysis 2)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Een (goede) demo heeft voordelen en nadelen:

    Voordeel:

    - Je kan checken of de game wat voor je is.

    - Je kan alvast wat 'vooroefenen', controls en gameplay voor de retail MP

    Nadeel:

    - Sommigen mensen gooien een demo na 5 minuten weer aan de kant (soms levert dit een negatief mening op die totaal niet gefundeerd KAN zijn ... btw, ik gooi soms ook demo's na 5 minuten aan de kant)

    - Je kan een demo ook OVERplayen, dus teveel demo spelen zodat de lol er bij de reail al wat vanaf is (had ik bv bij BC2 30 uur, en IL2:BirdOfPrey, ook Crysis2 moet ik oppaasen want al 15 uur gespeeld, dus gelukkig dattie offline is)

    ...

    Ik ben in principe altijd voor een demo. Om zomaar 50 Euries neer te tellen en je weet nog niet wat je krijgt??? Mwaa. Tuurlijk je kan ruilen, etc na binnen 24 uur e dat soort zaken maar dat is ook weer zo'n gedoe


    Anyway, Crysis komt er bij mij zeker. Mogelijk dat Homefront MP dwars gaat liggen als blijkt dat ik plotseling 2 kwaliteits MP's kan spelen. Nog te bezien.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb de 'probeerversie' voor de PC gedownload dus ik kan 'm alsnog ff uitchecken :+
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb er filmpjes van gezien en het ziet er best goed uit, terwijl het slechts DX9 zou zijn en hoogstens medium... :eek:.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mijn 8800GT kan toch niet hoger hebben :+
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan toch echt DX10 hoor ;)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar dat wil nog niet zeggen dat hij dan ook vloeiend kan draaien ;).

    Ben benieuwd of mijn 6970 het gaat aankunnen op full hd. Verwacht van wel aangezien het grafisch niet veel meer dan Crysis 1 zal zijn, maar met hopelijk een iets betere engine.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat wel, maar hoger dan medium niet :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    edit: Goddamn, dit ziet er goed uit...Laten we hopen dat deze engine nog vaak gebruikt zal worden.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  12. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Lukt je makkelijk, k draai beta vloeiend op medium, trouwens high settings werken wel, ocean enz ziet er veeeeel mooier uit en het reflecteert alles,
    wat medium settings niet doet. En nog paar dingen wat me opvielen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Holy fucking shit!!!!! :eek:

    Dat is wel even andere koek vergeleken met de MP mode. Nou is de kans ook best groot dat de MP gewoon minder mooi eruit zal zien, dit is toch nog steeds het geval met veel shooters die je zowel online als offline kunt doen?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vrijwel allemaal inderdaad.

    Moet zeggen dat het er erg mooi uit ziet maar ik denk dat dit nog niks is vergeleken met wat deze engine kan.

    Maar dat zullen we pas echt op de volgende consoles (of dikke game pc's) gaan zien
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, maar wel erg nice allemaal. Sommige dingen (autos,gebouwen) ogen echt fotorealistisch. En los van de graphics, lijkt de gameplay ook erg vet te worden. De beta speelde prima, hele vette controls en nice manier van bewegen (zoals de manier waarop je op een muurtje klimt etc,echt nice), het ziet er qua alles echt heel tof uit. Ook tof dat je zowel menselijk als alien-vijanden krijgt, en de aliens zijn ook nog eens hardstikke cool gemaakt. Hopelijk is de singleplayer niet extreem kort, dan ben ik echt blij.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze was naar mijn weten nog niet voorbij gekomen, en is een 'bump' eeeecht wel waard. Ik vind deze trailer echt verschrikkelijk epic, echt heel erg tof.

    Door die nieuwe gameplay video die Dulle plaatste en deze story trailer...oh ja, en die ene episode van vorige week, begin ik toch wel heeeeel erg uit te kijken naar de game.

    [yt]laIghwTFdqg[/yt]
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik ben nog het meest benieuwd hoe Homefront, Crysis 2 gaat dwarszitten. Ik ben voor beide games maar stel dat Homefront echt ubergoed is MP, dan heb ik 2 weken later met aankoop Crysis 2 wel een (luxe) probleem, want welke ga je 2-3 maanden non-stop spelen??

    Allebei zijn ze braaf BlackOps uit de weg gegaan maar nu zitten ze elkaar dwars:)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg nice, ben heel blij dat de consoleversie er zo uit ziet en soepel draait maar wat die man verkondigt over de enemy A.I. zie ik er niet in terug. Hij heeft het meerdere keren erover dat de vijanden zeer slim zijn, dat ze achter je aankomen zodra ze je spotten etc. Op dat moment zie je dat een alien de speler ziet en hij doet gewoon niks, ook reageren ze totaal niet op je als ze gewoon zien hoe jij je cloak activeert.

    Slim? I think not....maar ja, we zien het wel.:D
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een luxeprobleem wat ik graag heb. Hopen dat beide ook een goede SP hebben.

    Bij Crysis 2 heb ik daar wel vertrouwen in maar bij Homefront heb ik het idee dat ze veel meer op de MP inzetten en dat daar ook de focus ligt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina