1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De shotty is in ieder geval sterker nu, merk ik.

    E: Hmm, ik weet het niet 100% zeker eigenlijk. Af en toe voelt het ook weer zwak aan.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch hetzelfde? En die Pier 17....mja, die heeft er sowieso eventjes ingezeten de vorige keer. Jammer dat het geen singleplayer demo is.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind niets echt veranderd qua graphics, maar ik heb geen oog voor kleine details en dergelijke. Pier 17 is opzicht wel dope, alleen voelt de map te groot aan, althans, voor de potjes waarin ik heb gespeeld. Je kan wel zwemmen :eek:?
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff heb nog steeds niet kunnen spelen (PC). Mycrysis.com ligt er de hele tijd uit, inloggen werkt niet, account creëren ook niet en ik krijg de melding dat mijn huidige account niet bestaat.
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk die demo, zo nog even een paar potjes spelen.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt trouwens van de PC versie, ik heb zeker een half uur naar mijn keyboard staan kijken :+
    [​IMG]
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, maar even checken een keertje. Ik denk in het weekend even, want deze week denk ik er niet aan vermoed ik.
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon met je muis op start klikken is toch niet moeilijk? :emo:
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, enter werkt natuurlijk ook gewoon. En ik heb niet echt een half uur naar mijn toetsenbord gekeken.. :+|:- Het gaat erom dat veel PC mensen pissig zijn over dat het spel teveel voor consoles is ontworpen. Dat het zo letterlijk gekopieerd is dat ze het woordje start zijn vergeten te vervangen.

    Naja goed heb de demo na veel inlog problemen kunnen spelen en ik vind het erg tof. Mijn PC + internet kunnen alleen de slechtste graphics aan maar vermaak me uitstekend. Heb dat upgraden/vrijspelen nog niet helemaal door maar dat komt nog wel. Ga nu weer knallen \o/
     
  10. MathijzX

    MathijzX Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuke demo, ik vermaak me der wel, ik wacht natuurlijk af tot het spel daadwerkelijk uit is.
     
  11. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik crysis 2 niet goed aan zou kunnen op mijn computer maar ik kan de demo op hardcore spelen, kan ik daar dan op vertrouwen dat ik de echte versie tenminste op high (niet very high) kan spelen.

    Ik heb 4 GB ram, windows 7, processor: Intel core 2 quad CPU Q6600, 2.4 GHz en directx 11 en video card is nividia GeForce 9600 GT
    Op hardcore heb ik het idee dat hij een beetje laggt
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
  13. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet veel aan de lijst met systeemeisen omdat ik niet weet wat beter is dan wat ik weet dus niet of mijn processor beter is dan de recommended processor
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Google even: can you run it ;)
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    9600GT is (iets) slechter dan 8800GT ;).

    Op high ga je de game dus zeer waarschijnlijk niet kunnen draaien. De graphics t.o.v. van de 360 versie... dat zal afwachten worden hoe de pc-versie er uiteindelijk gaat uitzien op het grafische niveau dat je max aankan met je pc. Persoonlijk denk ik dat de 360 versie er iets beter zal gaan uitzien dan de game op jouw pc zal doen. Tot zover mijn kijk in m'n glazen bol.

    PC demo is enkel DX9 btw.
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Luxe demo hoor. Damn Pier17 is echt een stuk groter dan Skyline, en je kan zwemmen lol

    Gameplay lijkt iets getweaked (moeilijk te zeggen want alleen Pier17 gespeeld). Heb het idee dat SCAR krachtiger is maar ook dat Armor sterker is, en Melee weer is minder sterk.

    Anyway, zoals in de eerste demo al duidelijk werd is nanosuit/energymanagement SLEUTEL tot lekker spelen
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ook maar weer even 1.5 uur gespeeld, was weer leuk.
    In vergelijking tot de oude beta hebben ze een paar dingen getweaked, je beweegt nu nog langzamer met Armor aan en dit geld ook voor sprint. Melee registreert beter en het mikkenhoewel nogsteeds lastig van veraf toch verbeterd. Je moet je kogels echt leiden.

    Als er ook maar eens stalen buis in de weg zit tussen jou en je vijand moet proberen dit niet te schieten, kogels gaan er gewoonweg niet door. Shotgun heeft een upgrade gekregen lijkt het, of het is iets makkelijker te hanteren. Pistols zijn een beetje raar, de ene keer gaan ze zo dood, de andere duurt het een eeuwigheid, in ieder geval erg goed mikken. Dubbel Y drukken voor granaat werkt nu goed, je switched nu niet meer gelijk naar je pistol.

    Pier level ziet er heel mooi uit, niet te groot maar niet zo klein als het dak level. Zwemmen werkt prima en ziet er erg goed uit. Spawnsysteem...tjah in COD en Reach heb ik vaak genoeg slechte spawns gehad dus ik haal er m'n schouder maar bij op als dit gebeurd. Een paar keer gehad dat ik vlak naast tegenstanders ben gespawned maar voor de rest geen problemen mee. Goede MP demo.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel op de pc op mijn beeldscherm van 1920 x 1080 en graphics op hardcore.
    Het ziet er echt waanzinnig uit. Echt een stuk mooier dan op de 360.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Je meent het? lol

    Maar je hebt wel een punt, waar ik ook onderhand gevoelig voor ga worden na 10 jaar xbox fan te zijn geweest ... de consoles gaan erg achterlopen bij pc. Crysis2 en zeker BF3 zullen dat absoluut bevestigen. Waar zeker MS voor moet oppassen is dat de hardcore xbox gamers, dat zijn de FPS xbox gamers die MS/Xbox vanaf Halo1 heeft gehad (waaronder ik), nu komende 2-3 jaar op het punt staan om echt weer te switchen naar pc.

    MS lijkt met Kinect bezig, beter zouden ze een nieuwe Xbox aankondigen
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was met de andere generatie consoles niet anders, console loopt hardwarematig "altijd" achter.:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina