1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand ook problemen dat Proximity Alert niet altijd werkt?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Argh, ik verlang toch eigenlijk best wel naar de SP van deze game. De MP kan me gestolen worden, maar de SP lijkt me toch wel tof. Vind 35 euro echter nog te duur. 12 uurtjes is wel top voor een shooter!

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb deze van de week ff gespeeld multiplayer en moet zeggen dat wel erg vet vind zeg.
    Dat hele klimmen en klouteren, glijden etc. aan één stuk door supervette actie. Very nice.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Yay, vandaag ook binnengekregen (in 6 dagen van Gamehubs! Netjes :eek:), mét gouden Dogtag, ook nog een platinum :9, zo maar even spelen.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    meestal is zavvi wel wat sneller dan dit? of hebben ze zaterdag de mailtjes verstuurd maar maandag pas echt verscheept?

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Armor is sterk afhankelijk van je energy. Als je net iets te veel hebt gerend dan werkt het maar voor een kogel. De killcam klopt trouwens voor geen reet. Je moet er niet van uitgaan dat wat je daar ziet ook echt zo gegaan is.

Ik heb dat probleem nooit. Aangezien ik het altijd bij black ops heb ben ik blij met hoe crysis 2 is.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Gamehubs versie limited edition ook al binnen..

36 euries geen geld xD

8. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet hoor, dacht daar namelijk ook aan omdat dat zo is in de SP maar heb potjes gewoon niet zitten sprinten en was ook gewoon het zelfde...

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het er over hebben heb ik voor het eerst zoiets meegemaakt.
    Ik had maximum suit. Daar schiet je echt niet sneller doorheen dan ik door jou heen schiet. Maar niet heus. 8)

10. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb namelijk ook vaak dat die ander niet armor aan heeft en hij mij alsnog sneller dood heeft, terwijl ik goed raak schiet en dan bedoel ik ook die red dot op borst/nek/hoofd gebied.

Assault is wel echt een vette game mode!

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hoofd heeft een 2.2x multiplyer, dus hij op jou hoofd en jij op zijn body ... hij wint (ondanks armor) http://denkirson.xanga.com/742784256/crysis-2/

Nou zal ik lag en 'vreemde' zaken niet uitsluiten, maar in het algemeen heb ik er geen last van en is bij mij alles vrij verklaarbaar (headshots blijft essentieel)

12. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar het was geen headshot ;)

Ik ben het wel helemaal zat trouwens, dat steeds random in 1 schot dood gaan en ja ookal klopt die killcam niet, hij klopt bijna nooit (haal hem dan uit het spel ofzo want t is alleen maar irritant)
    Wat ik zie klopt niet met wat er gebeurt in deze game voor mij... simple as that...
    En dat neemt mn plezier in de game dus weg.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Killcam is een anti-camp maatregel, en dus is het niet zo erg dat er geen hout van klopt. Hij laat wel zien waar de gast zit. neemt neit weg dat killcam sowieso een suf iets iets (om nog suffere campers tegen te gaan). In (het zwaar ondergewaardeerde basic gun shooter) Medal of Honor heb je geen killcam. Prima (alleen liep daar dus iedereen en zijn grootmoeder te klagen dattie 'zomaar werd neergeschoten' en dat men niet zonder killcam kon ... pffff ... lol

14. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Maar toch, je ziet wel de meest glitchy zooi in die killcam...
    stel je voor je hebt een vet mooie vriendin, maar overal waar je loopt zie je fotos van haar totaal brak en echt niet om aan te zien.

Wat ik bedoel te zeggen, het is best wel een afknapper, het geeft me niet het gevoel JA dat is een awesome afgewerkt spel etc.

Edit: Ik merk nu trouwens ook dat ik na een module equipped heb en daar toch wel wat kills mee heb gemaakt er maar 3 kills voor die challenge staan?

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, de multiplayer is echt pittig. Iemand misschien wat advies? Ik word uit alle hoeken neergemaaid.

16. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    meschien campen in plantenbakken met camo, dat doe ik heel vaak haha xD wel vies :+

en eigenlijk enige wat ontbreekt aan deze game is de sandbox editor 3, zag tijdje geleden filmpjes ervan staat zelf op de crytek website play what you create ofzo iets o_O

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe nu een speedrun op super-soldier. 5 levels in 1,5 uur tot zover.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Is normaal:) Volgens mij zijn er modes waar je tot max rank 10 mag meedoen. Scheelt al. En ik denk dat er zeker 4 uur nodig zijn om op peil te komen (een beetje). Voor mij waren het zeker 8 uur voordat het kwartje echt begon te vallen (dat wil zeggen de automatismen een beetje begonnen te werken) maar die had ik al in de demo dus ik had met de retail een beetje voorgeoefend.

Maar ja, deze game draait om energy management. Of je nu stealth of rambo speelt.

Begin anders eerst met veel stealth uit een hoekje en ga alleen voor de 100% sure kill. Klinkt suf maar is het niet. Zomaar wat gaan rennen in de hoop een kill te maken is idd zelfmoord:)

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat veel scheelt: Als je gecloaked bent en je wordt raak geschoten ben je vrijwel gelijk dood.

Dus als je vermoed dat iemand op jou gaat schieten, niet denken ik cloak snel dan ziet hij me niet.

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel maps zijn er beschikbaar online?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina