1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat is waar ... ik ben er ook niet rauwig om. Als na 40 uur gameplay blijkt dat ik 'uitgespeeld' bent maakt dat niet zoveel uit of die 40 uur als 40 uur retails is of 25 uur demo + 15 uur retail.

    Wel is het zo dat Crytek natuurlijk voordeel heeft aan gasten die demo 'testen' maar door dat demo gebeuren ben ik dus 3x op nieuw begonnen. (helaas werd je rank en xp gereset, begrijplijk maar toch)

    Verder is het zo dat nieuwe games als HF en Crysis 2 de gamers een beetje moet vertroetelen, vind ik. Ze stappen al af van het bekende CoD en BC, dan moet je ze niet te lang laten wachten op lekkere dingen.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Toen ik Crysis opstarten begon ik gewoon op Level 5. Dat is waar ik gebleven ben in de demo.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Niet met je eens. De gamemodes mogen inderdaad wel sneller unlocked worden maar vindt dit systeem wel fijn van wapens en upgrades unlocken. Je unlocked langzaam aan steeds nieuwe dingen. Dat houdt het spel spannend
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    ??? Ik denk dat dat de bonus XP van de LE edition is toch? (hoe dan ook, de begin ranking gaat snel, maar 25 uur = 25 uur en die 25 demo uur zie ik helaas niet als XP terug in de retail lol)
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Nadeel is dat je bij de demo steeds dezelfde maps heb gespeeld, de retail versie geeft hierin toch wat meer variatie. Misschien heeft de demo je tactisch wat meer voordeel gegeven, omdat je de maps op een gegeven moment door en door kent.

    Dat het unlocken van bepaalde zaken niet zo snel gaat vindt ik juist een voordeel. Ik kan mij herinneren dat er bij bc2, klachten waren, omdat alles te snel werd vrijgespeeld, hierdoor miste sommige de uitdaging om verder te spelen.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, ik heb crysis 1 nooit gespeeld
    ga ik het verhaal van 2 snappen? of is deel 2 een heel apart verhaal?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Apart verhaal.

    Ik begin de MP steeds leuker te vinden, ben nu rank 11 en het gaat steeds beter, al een paar keer MVP geworden! \o/
     
  8. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal hooguit de flashbacks niet kunnen plaatsen. Het verhaal van zowel Crysis 1 als 2 is toch niet al te noemenswaardig.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Heb het dus totaal niet. Omgeving pakt me niet, verhaal pakt me niet, gameplay niet...helemaal niks..duizend in een duizenddozijn shooter.
    Het boeit me echt totaal niet meer. 8)
     
  10. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag er 1 bij de Mediamarkt Utrecht liggen :)
     
  11. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game sinds de release maar moet zeggen dat ik best een beetje teleurgesteld ben.

    Hebben jullie ook dat het lijkt of de achtergrondmuziek af en toe blijft hangen?
    En ik ben ook niet echt onder de indruk van de A.I. en algemene afwerking van het spel eigenlijk. Zo komen vijanden op je af rennen zonder hun wapen te trekken. Ook komt het voor dat vijanden gewoon met hun gezicht tegen een muur blijven kijken...blijven lopen zelfs. Handgranaten die over onmogelijke afstand gegooid worden nadat je voor een paar vijandelijke soldaten bent geslopen die je vele meters later pas hebben opgemerkt.

    En zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen die best slordig zijn. 'Homefront' vond ik ook al zo'n teleurstelling...misschien ben ik wel TE verwend door de Call of Duty games.
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Een super gescripte shooter als cod is niet te vergelijken met de AI in crysis. Omdat de AI in crysis veel geavanceerder is, sluipen er makkelijker zulke bugs in.

    Ik ben het ook een paar keer tegengekomen, maar om nou te zeggen dat ik daardoor teleurgesteld ben. Totaal niet. _O_
     
  13. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ik nu bijna klaar ben met de singleplayer campaign....echt wauw!! Ik vind een game pas geniaal als ik de diverse locaties waar je door heen loopt over een tijd nog steeds kan herinneren, omdat ze zo gruwelijk mooi zijn vormgegeven. Dat ga ik met crysis 2 zeker weten ook hebben:thumbs: Ook het impact van het geluid (en die muziek) en het hele game-stijltje vind ik heel vet. Zeker voor mij 1 van de topgames van dit jaar.
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat de soldaten en Ceph superbeesten zijn, en blijf ik ze maar ontlopen 8). Oh, en ik heb een korte vraag:

    Ik moet naar de base van Gould en ik ben nu bij een C.E.L.L. post oid. Ik moet hier een tank pakken, maar als ik achter/voor/naast een tank sta, kan ik helemaal niets. Hoe steel je een tank?
     
  15. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, goeie uitleg. Je hebt gelijk inderdaad wat betreft dat gescripte in de CoD games.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de lighting in het spel echt prachtig. MP was toch 6 vs 6, als je in teams speelt? Ik vind het wel jammer dat de letters klein zijn als je op een SD TV speelt. Echter, het spel valt nog wel goed te spelen..
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wie heeft er nu dan ook nog een SD TV :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat heb je er toch domme boeren bij he, echt weer.....zucht...check de video maar vanaf 05:35

    [yt]h14EwHDganw[/yt]
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, iemand die probeert grappig te zijn maar volkomen faalt.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan moet je om lopen en wat verder gaan dan kom je een APC tegen waar je wel in kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina