De Beta is trouwens online! http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/CRYSIS-3-OPEN-BETA/66acd000-77fe-1000-9115-d802454189ae
Op PC was ie een paar maanden geleden maar verrot, maar dat is omdat het voor mij veel te snel ging en ik het makkelijker vind op de 360.
Ziet wel dat het EA is Een beetje hetzelfde als BF het menu. Werken met RB en LB. Het speelt wel oke. Beetje Killzone achtig. Langzaam maar niet te langzaam. Er is wel veel op het scherm en wat ik nou precies moest doen wist ik ook niet maar het is wel lachen.
Hij draait behoorlijk soepel en speelt goed, maar grafisch is het niets speciaals. Hij is minder scherp dan Crysis 1 (gisteren nog gespeeld) en C2 denk ik ook. Ik heb C3 ook op PC gezien vorig jaar bij de GDC in Keulen, en tja...dat was ziek scherp en mooi. Nu zie je hoe erg de console achter loopt.
Beta in de download wachtrij gezet. Laatste tijd de SP van Crysis 2 verder aan het spelen, die had ik nog niet uitgespeeld.
Ja maar ik denk dat het weinig zal uitmaken straks. Ik heb de PC versie gezien en dat kun je niet meer 'ongedaan' maken dan. Het wordt qua graphics in sommige games gewoon echt tijd voor nieuwe consoles. Net eerste bug al gehad...ik hoorde non stop een machinegeweer afgaan en dat hield niet meer op. Doet me denken aan de C2 beta. Lees nu ook dat Crysis 3 beta (en waarschijnlijk volledige game ook) Sub HD is, daarom is het bij lange na niet zo scherp als een Halo 4 die 720p is.
Oke voor jou dan. Dat van die machinegeweer had ik ook. Blijft 30 seconden doorgaan na de killcam en toen ging die weg.
het menu is zo on-overzichtelijk, graphics zijn wel minder, ik hoop dat er een digitale crysis 3 op next-gen komt
vond de SP van 2 wel tof, dus misschien koop ik hem wel maar ik hoef de beta niet te spelen om te weten dat dit voor mij BF3 niet zal vervangen
Moet zeggen dat hij wel steeds vetter wordt. Level design van de twee maps is echt heel nice. Museum had een standaard stadsmap kunnen zijn, maar door die bruggetjes en tunneltjes wordt het echt anders. Geld ook voor Airport. Allemaal erg cool gemaakt. Muziek is ook schitterend zeg, maar dat was in C1 en C2 ook.
ik vind dat onzichtbaar worden maar gay. iedereen zit me op te wachten zonder dat ik ze kan zien leuk hoor