Ik kan Rev3games echt waarderen, echt een van de weinige reviews die ik nog kan waarderen lately. Hier zijn 360 videos te zien, echt gestoord mooi voor zo'n oude console hoor en echt vreselijk veel mooier dan die beta. http://gamersyde.com/news_our_videos_of_crysis_3-13799_en.html
GameTrailers – 9 IGN – 8.5 OPM – 8 Videogamer – 6/10 Destructoid – 7.5 Shacknews – No Score Gamespot – 7.5 Polygon – 7 Digital Spy – 4/5 Eurogamer – 7 Kotaku – “No” Games Master UK Magazine (PC) – 8.5 Gamereactor Sweden (PC) – 8 Joystiq – 4/5 CVG - 8.5 GamesBeat – 85/100 NY Daily News – 5/5 PC Gamer – 81/100 MTV – No Score “you shouldn’t pass on “Crysis 3″ GameInformer – 8.5
THe Hut heeft mijn pre-order al verstuurd kan hem alsnog pas eind volgende week verwachten denk ik, maar toch netjes van ze als die bezorging nou een beetje mee valt ga ik er vaker bestellen
Ben benieuwd hoe lang jullie over de campaign zullen doen. In reviews wordt gezegd dat ie echt kort is...maar dat zeiden ze ook over C2 volgens mij en ik heb er sowieso 10+ uur over gedaan.
Idd, voor deel 2 werd daar vooraf ook over geklaagd. Maar was in mijn herinnering niet korter dan de meeste andere FPS campaigns
Deel 2 ben ik echt al een aantal uurtjes mee bezig, sowieso 10+ uur. Gister in missie 17 "Out Of The Ashes" wel een aantal stukken met cloak doorheen gerend. Level design zat daar gewoon zo in elkaar dat ik het móest proberen, ene keer op het randje gelukt, andere keer een eitje. Vorige week ook een helder momentje, ik dacht de hele tijd van wat is dat geluid toch... Kwam ik er na minstens 4 missies achter dat het het Proximity Alarm was die ik had geactiveerd
Heb de game deze morgen opgepikt bij de MediaMarkt en al enkele uurtjes gespeeld. best weer een mooie en coole game, al zit er niet zoveel verschil in. voor mij is tot nu toe de eerste game nog altijd de beste. de boog is wel een coole toevoeging
Op de 360 lijkt die wel kut te zijn. Zit ff een playthrough van DSPgaming te kijken op Youtube. Hij heeft veel audiobugs en slechte framerates. Zit helemaal te ragen op Crysis 3 whahaha
Zojuist Crysis 2 uitgespeeld, toch minder uur dan ik dacht: 10 uur 37 minuten. Wacht nog even met de aanschaf van Crysis 3, wellicht eerst nog Crysis 1 die heb ik nog niet gespeeld
Slechte framerate of niet, heb hem net gekocht. Ga hem zo direct spelen. Kom op, deze games blijven goed en altijd in de top staan
In de XBW review lees ik net dat je als Prophet speelt in deel 3 maar Spoiler die schiet zichzelf toch voor zn kop in deel 2? Je speelt toch gewoon weer als Alcatrz neem ik aan?