Spoiler Maar je nam zijn suit met DNA en andere shit over. Dit is zo getransformeerd dat Prophet als het ware voortleeft in het toch zo goed als dode lichaam van Alcatrez. Je bent dus gewoon Prophet, zoals je ook aangaf aan het einde van Crysis 2. Maar goed, verhaal is toch niet boeiend. Ook gekregen om te reviewen. Simpel vermaak in een grote speeltuin, leveldesign is vooralsnog wel geweldig. Buiten dat niet echt bijzonder, grafisch af en toe wel netjes, maar meeste animaties zijn echt lelijk. Terwijl ik dit speel zit ik met mijn gedachten bij de pc-versie. AI is ook bedroevend, maar zorgt er wel voor dat je lekker nutteloos kunt kloten.
Spoiler Nope. Prophet's DNA zit in het pak. Alcatraz fungeert als een marionet. Prophet's "ziel" leeft in het pak en neemt Alcatraz over.
Is de A.I. zo slecht dat je Rambo kunt spelen zeg maar? Was in Crysis 2 anders wel anders, één van de redenen waarom dat niet echt een game voor mij was.
Ach elke game heeft wel iets. Battlefield heeft er meerdere. Dit is gewoon een mooie game (waar voor de meeste gamers hem ook voor kopen)
Speel hem op de PC versie, maar wat toch wel erg vervelend is is dat vijanden jou eerder zien dan jij hun door de dichte begroeiing heen. Enige manier om dat te voorkomen is continu in "visor" mode rond te lopen.
Of voordat je een gebied in gaat, ga je in Visor mode: tag je de enemies en dan kan je rustig rondlopen en ze stuk voor stuk zien als icoontje..
Iemand nog interesse in de Hunter Edition code? Ik speel de MP namelijk niet, dus zelf heb ik er niets aan. Het gaat om de volgende extra's: Day 1 access to the Predator Bow, Recon Arrow and Hunter Nanosuit Module 5 levels of bonus XP Predator Bow camo skin 3 unique dog tags Stuur maar een PM als je interesse hebt!
Ik heb Crysis 3 vanwege de speelduur niet gehaald op de release. Maar ik heb hem vandaag toch 2e hands gehaald voor een mooie prijsje. Blijft jammer dat Crysis 3 een speelduur heeft van 4 á 5u. En dat voor een shooter die het vooral van zijn campaign moet hebben. Ik heb het spel puur gekocht omdat ik deel 1 en deel 2 persoonlijk erg goed vond. Hoop dus stiekem op een spetterende campaign van 5 uurtjes. Maar ik betwijfel het. MP Beta vond ik verrassend goed, maar het is geen MP die ik maanden zal gaan spelen. Eerst maar met Tomb Raider beginnen daarna kijken hoe Crysis 3 speelt.
Dat kan je ook hun horen zeggen, en je hoeft daarvoor niet constant in je visor mode rond te rennen. Soms er even in kijken is inderdaad geen probleem. Als je stealthy speelt heb je daar toch wel vaak de tijd voor, omdat je je als het goed is vaak wel ergens verstopt.
Campaign schijnt wel goed te zijn, maar erg kort idd helaas. Deel 2 had echt een meer dan prima lengte!
Nice artikel. Echter men roep 5 uur gameplay, maar dat hangt echt van de gamer af. Loop jij clocked langs al je vijanden, dan ben je er zo doorheen. Multiplayer nog niet gespeeld, heerlijk om gewoon 2 uurtjes er doorheen te jagen met deze game. Echter Battlefield 3 blijft de game die me lief blijft aankijken.
Campaign is qua gameplay leuk. Voor de rest niet echt bijzonder ofzo. Hele game heb je geen idee wat je nou werkelijk aan het doen bent, verhaal is ook echt dramatisch slecht. Om over de clichés inclusief eindbaas maar nog niet eens te beginnen.
Heb gister de multiplayer gespeeld. En ik denk dat ik dat dadelijk maar weer gaat doen Echte grote maps (redelijk rank balance) Eigenlijk maakt het verschil in ranks niet zo veel uit. Je moet de maps goed kennen, dan ben je een echte hunter. Tevens heb ik het gevoel dat deze game (hier) een beetje ondergewaardeerd wordt. Goed Crisis moet sowieso opboksen tegen een leger Bf3 en COD spelers