Grafisch op de PC is het echt heel goed, de campaign vind ik maar vaag Wat is de eindbaas? Spoiler Toch niet de Alpha Ceph he? Anders heb ik hem alweer bijna uitgespeeld
Ik ga dat eens proberen Heb er pas zelf 3 uurtjes of zo inzitten. Maar redelijk makkelijk kills maken dat kan.
Ben nu bij chapter 4... en tot nu toe vind ik het spel vies tegenvallen. Hacken begint ook te vervelen. Ondanks de korte speelduur had ik er toch wel veel van verwacht. Maar ik vind deel 1 en deel 2 beiden beter dan Crysis 3. Blij dat ik hem voor €25 heb kunnen kopen (2e hands). Graphics zijn ook niet echt speciaal op de consoles. Sterker nog, Crysis 2 vond ik mooier. Jammer Crytek.
Ik vind hem wel erg mooi, maar de gameplay kan mij idd ook niet boeien ben na een paar chapters weer Tomb Raider gaan spelen
Nog geen 1000 online is wel erg triest inderdaad Des te meer reden om meer op de SP van games te richten denk ik dan en niet overal maar een MP mode bij te proppen want idd, iedereen speelt na een week of wat toch weer BF/CoD/Halo Denk dat als je nu CoD4 opstart er nog wel meer mensen online zijn,..
Mwah bij Crysis hoort nog wel een MP vind ik. Maar bij games zoals AC ofzo moeten ze echt ophouden met MP erin te stoppen dat speelt echt niemand meer na een week.
Naja , MAx heeft er blijkbaar wat uurtjes lol van maar ik zou het niet missen. Weet nu al zeker dat ik het nooit zal spelen miste het ook niet bij Dishonored bijvoorbeeld. Of bij Metro , of de eerste Bioshock etc niet elke FPS game moet perse een MP hebben, het is toch kiezen of delen. BF3 heeft bijvoorbeeld een waardeloze campaign en een paar suffe co-op missies. Daar zou ik de game echt niet voor kopen. Leg de focus gewoon op 1 van beide .... (enige uitzonderingen die ik op die regel kan verzinnen zijn Halo en GoW. Die moeten En een goede SP En een goede MP hebben) zou BF4 echt zoveel minder verkopen als ze de campaign over zouden slaan en in plaats daarvan bots en local games zouden toevoegen?
Battlefield 2 had ook geen SP en verkocht supergoed dus dat is geen probleem, heb de SP van BF3 ook niet aangeraakt, spreekt me totaal niet aan, coöp was leuk om te doen maar daar koop je het niet voor inderdaad, ben het wel met je eens dus
precies, de oude BF's hadden ook geen campaign nodig Enige reden dat ik co-op gespeeld heb was dat er guns voor de MP in te unlocken waren en enige reden dat ik de SP heb gespeeld was dat in de eerste weken de servers nogal eens onbereikbaar waren
Die van BC waren dan weer wel leuk. Maar hoef het niet per se. Een MP game speel ik voor de MP en een SP game speel ik voor de SP.
Dat sneaken en cloaken is in bepaalde situaties ook effectief (en leuk), maar niet altijd. Je kan het spel spelen zoals je wil, maar als je goede scores wil halen, dan wil je vooral voor snelheid en armor gaan, en cloak wat passiever gebruiken.
Denk dat het heel lastig is om op de juiste manier/tijd te cloaken. Puur omdat anderen ook cloaken en het spel dusdanig onvoorspelbaar maakt. In gevecht cloak je, het is voor mij ook lastig om de juiste paden in maps te nemen. Tis niet echt type COD spel, moet wel over nadenken. En die 1000 spelers die spelen op de Xbox (Ga dadelijk ook weer eens spelen) zijn wel tactisch genoeg lijkt me, hoop ik. PS: Ik heb automatisch cloaken/armor uitgezet.
ik vroeg me af als je crysis 3 2e hands koopten de predator code ofzo is gebruikt kan je dan als nog wel de predator bow en zo in de game krijgen of moet je dan die code kopen? Mis je wat als doe code gebruikt is?