1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis

Discussie in 'Games' gestart door xerofox, 14 jan 2007.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Driezestig beelden yo!!!

[yt]aXvRJ_rFP_s[/yt]

Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er vet uit. 4 Oktober komt ie uit. Heb m'n punten klaar :)

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is echt zwaar indrukwekkend te noemen, net de hele video gekeken, jezus mina wat nice. Ik hoor ook van veel mensen dat C2 de echt mindere games is en dat Crysis echt geweldig was. Mij doen deze natuur omgevingen ook VEEL meer dan fucking NYC. Begin Oktober komt ie dus...slimme zet...wie weet haal ik em wel.

Ik moet nog altijd verder met Crysis 2 en ik ben helemaal niet ver, dus ik ga nu gewoon eerst met 1 beginnen en daarna 2. Hoe zat het eigenlijk met de A.I. in deel 1? Want ondanks de hype verhalen over C2 vond ik de A.I. helemaal niet zo geweldig,maar deel 1 scheen super A.I. te hebben?

4. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Betere AI dan deel 2 maar alsnog niet echt super ofzo vond ik. Vijanden hadden wel vaak vage acties door tegen muren te lopen en zo.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem mijn woorden een beetje terug over de A.I. dan.....

[yt]GNRvYqTKqFY[/yt]

LOL. Zo erg heb ik het niet meegemaakt in C2.

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dat wel voor de patches was. Heb de game 2x uitgespeelt maar nog nooit zo domme AI gezien haha 8)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er grafisch heel aardig uit, maar loopt het nu in de engine van deel 2?

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, de game is geport naar CryEngine 3. Al goed, want CryEngine 2 kon je niet bepaald geoptimaliseerd noemen.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  11. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ziet er goed uit !

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Schijnen problemen met de achievements te zijn die blijkbaar nog niet online staan. Dus als je in de game achievements haalt worden ze online niet aan je account toegevoegd waardoor je later je gamertag moet recoveren.

Ik wacht nog wel even tot ze dat gefixed hebben. Mn gamerscore loopt al niet gelijk meer op xbox.com en mn dashboard door dit soort geintjes.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gemixte reacties tot nu toe...de ene vind hem echt super indrukwekkend en de andere juist niet.

1

After playing Crysis on 360 the game is 1080p. I got so say, game doesnt look great, has weird fade in objects and so much jaggies. When you guys play you will know what I mean, probably.

2

Played for close to an hour or so and so far I'm extremely impressed by this port. Plenty of foliage around (which bends as you walk through it), lighting looks gorgeous, textures look great considering the scope, and the frame rate is mostly solid so far. Not being able to run after you run out of energy was one of my biggest complaints in Crysis 2, well they kind of fixed that in Crysis 1. Maximum speed is still mapped to the left analog stick, but once you run out of energy, you keep on running but at a slower pace.

So far it looks better overall than Crysis 1 on my 3 year old $1500 gaming laptop, so for that alone I'm pleased.

3

Wow it plays really well and looks stunning, very impressed so far about 20 minutes in. When did you guys get the first achievo points as i aint got any yet and it isnt showing on the games list.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    En wat vinden jullie er hier van? €20 valt wel mee denk ik, maar ik twijfel. Ga binnenkort toch een game pc halen, dus dan kan ik Crysis daar net zo goed op spelen :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou ja, behalve dan dat de game mooier schijnt te zijn dan PC op bepaalde vlakken volgens previews en dus de comments hierboven. Erg knap voor console, weet niet hoe sterk je pc zal zijn...en hoeveel je nog op console zal spelen...ik haal em iig voor 360 sometime soon. :)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga hem sowieso halen. Dit soort acties moet beloond worden.

Weet alleen nog niet wanneer,.. er komt zoveel uit en de komende weekenden ben ik niet thuis dus ook nog tijd tekort..

maar ga hem zeker halen, een volledige game voor 1600msp is een initiatief wat beloond moet worden

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1

Maar het ging me meer om de vraag of mensen hem hier al gespeeld hebben en wat ze ervan vinden?

18. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan hem nergens vinden om te downloaden in de gamemarket place?? Enige idee waar ik moet zoeken?

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Waarom staat de game niet in je dashboard marketplace? Ja ik weet dat hij op Xbox.com staat.

20. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu echt overal gezocht, maar kan hem echt niet vinden. Zou ik eerst punten erop moeten zetten voordat die verschijnt misschien?

Deel Deze Pagina