1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis

Discussie in 'Games' gestart door xerofox, 14 jan 2007.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Och dat zie je toch elke generatie. Kijk naar de eerste splinter cell en dan naar Chaos Theory.

Het duurt altijd een paar jaar voordat de hardware optimaal gebruikt word. En er is altijd nog ruimte voor verbetering. Rage, Arkham City , Gow3 , Skyrim,.. allemaal titels die je technisch niet voor mogelijk had gehouden 5 jaar geleden

En we moeten ook niet overdrijven want hij is zeker vet en het is een prima port maar de titels hierboven zijn imho technisch nog wel een stukje verder.

wat mij betreft is Cryengine 3 ook nog niet de UE3 killer die het had moeten zijn (misschien volgende generatie). Ik denk eerder dat we daarvoor naar IDtech 5 moeten kijken. Zulke graphics op 60fps,.. denk je eens in wat er dan mogelijk is op een systeem wat +/- 3 keer zoveel resources heeft (wat nog vrij bescheiden zou zijn)

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    OMG, had in het eerste level difficulty van hard naar Delta gezet, nu over de helft van de game en zie ik dat hij alles als Hard heeft geregistreert, terwijl ik gewoon op Delta zit te spelen >_< echt uncool, deze game heeft echt teveel van dat soort nare bugs (meteen geen zin om weer verder te spelen)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.949
    Ga 'm ook binnenkort downen. Er was altijd maar 1 PC game die ik wilde spelen en dat was Crysis 1. Deel 2 inmiddels uitgespeeld op de 360, echt een bazengame. Hopelijk is deel 1 net zo.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    ECHT onder de indruk hoor!

[yt]xQ_1mcnH2yQ[/yt]

Dit allemaal nog even met onze geliefde Box :D

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er best goed uit. Komt nog niet in de buurt van de PC-versie, maar dat is logisch.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben helemaal niet onder de indruk :)

de 360 versie ziet er verouderd uit. De omgeving is vlak en levenloos en probeert met kleine bewegingen van de bomen etc dit te verbloemen. De pc versie daarentegen laat een veel 'echtere' wereld zien en de physics bij het opblazen van de woning zien er eindeloos veel beter uit

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ja als je de graphics van een nieuwe PC op max res en alles op max laat zien tegen een console van bijna 6 jaar oud vind ik het best netjes. Als je alles op max wil spelen moet je een pc hebben die tig keer duurder is dan een xbox, dus dat is niet echt te vergelijken.

Voor een console van bijna 6 jaar vindt ik het zeer netjes. Als je ziet wat de xbox toch nog kan. Gister even Rage gezien op de xbox bij een maat en zag er echt impressive uit. Ik ga de game met plezier spelen :cool:

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]MFNFj-WqoEQ[/yt]

Gewoon fucking cool!!!!!

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Kameraad van me zegt dat Crysis 1 een stuk beter is dan 2. Is dit zo. Want 2 vond ik niet slecht. Maar ook niet super ofzo. Maar 20 euro is nu wel niet zoveel voor Crysis, toch?

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Persoonlijk vind ik Crysis 1 vetter. Alleen al door de omgevingen. Kreeg helemaal het vakantiegevoel ondanks het herfstweer buiten :D En zeker de prijs waard, zou hem gewoon halen als ik jou was.

Net op Delta uitgespeeld en 1000/1000 compleet gemaakt. Me goed mee vermaakt :cool:

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik heb daarstraks een stuk gezien. En ik moet idd wel zeggen, dat die jungle echt supervet is. Maar ook vond ik de aliens precies op één of andere manier cooler dan crysis 2. Als ze daar door de lucht vliegen, dat ziet er gewoon super uit. Of als er zo'n gigantische 'kever' aankomt. Dan weet je gewoon, dit is echt een alien invasion. Super...

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op 'What's up' op de website Gamersyde.com zeggen ze juist iets heel anders. Daar vinden ze de eerste 5 levels cool en daarna de game steeds minder goed worden. Ze vonden de alien encounters in Crysis 2 juist vetter. Altijd grappig om de verschillende meningen erover te zien.

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    zo niet slecht ik heb genoeg punten dus halen die handel

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ik vond het juist andersom. De eerste levels zijn wat traag en donker. Maar na de eerste levels komt het spel goed op gang, met na juist die eerst 5 levels veel meer variatie in de omgevingen. En de alien encounters zijn in deel 1 echt veel vetter dan deel 2. Enige wat ik nog wel leuk vond in deel 2 waren die grote aliens die je 2x in het hele spel tegen kwam, maar voor de rest vond ik deel 1 echt veel vetter dan deel 2.

15. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoe lang de gameplay is want bij Crysis 2 vond ik het niet behoorlijk lang, achteraf!

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Voor een shooter een redelijke 7 uur. Als je dat vergelijkt met een COD BO die je binnen 3,5 uur uitspeelt. Bovendien 1680 msp wat een koopje is.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb mensen gezien die er 10+ uur over hadden gedaan, ik heb begrepen uit reviews dat dit één van de weinige shooters was die zo lang duurde :D

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Okay thanx ... ik ga hem zo ophalen.

19. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    Game is het meer dan waard, heb zelf de pc versie en toch de 360 versie aangeschaft =) moet zeggen ben diep onder de indruk, de details en grootsheid van de levels erg vet er is niets in gekort behalve 1 level die op de pc niet zo goed was, kan zeggen grafisch dat deze game zo uit 2011 zou komen :)

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Je vond de singleplayer van Crysis 2 niet lang? Heb je 'm op het makkelijkste niveau uitgespeeld ofzo? :p

Ik vind de singleplayer van Crysis 2 echt lang hoor. Sinds een lange tijd heb ik geen shooter meer gespeeld die zo'n lange singleplayer heeft (en nee, ik ben niet slecht en sloom in shooters)!

Deel Deze Pagina