Ik had toen straks een 2 e pistool opgepakt, en nu loop ik akimbo met 2 guns, maar dat wil ik helemaal niet. Heb al van alles geprobeerd, om gewoon over te gaan naar 1 pistool, maar het schijnt niet te kunnen....??? Of weet iemand wel hoe je dat moet doen?
Ik dacht dat die dual gun niet standaard was, maar dat je gewoon begon met 1 assault rfle, en 1 pistool, en dat je dan wat later nog 1 pistool oppakt, en dan dus blijkbaar verplicht met dual pistools rond loopt, terwijl ik dat niet wil. Ik wil gewoon 1 pistool, zodat ik met mn pistooltje ADS ermee kan richten, want da vind ik cool..... zal me wel vergissen daarin dan. Zou wel dom zijn, als dat niet zelf kan bepalen...
Voor de mensen die nog twijfelen. Gametrailer heeft em nu gereviewed. Ik kan hem zelf ook aan iedereen aanraden. Voor 1680 msp gewoon halen
Ik heb hem net uitgespeeld wel kort, maar mensen dit is beter dan deel 2. het verhaal is beter te volgen en de graphics zijn gewoon goed. Tevens vind ik het vrije wandelen echt subliem, echt beter dan in deel 2. voor de prijs echt een koopje.
Ga je zeker veel plezier van hebben. Hoop dat een eventuele Crysis 3 meer op Crysis 1 gaat lijken dan Crysis 2.
Heb The Baconing nog, nu Crysis 1, en eind van de week Batman : AC, ik ga me zeker niet vervelen. (Ook nog even 40+ uur werken, 3 keer sporten... Drukje weekje much? )
The Baconing ook nog een keer halen, de vorige delen waren ook geniaal Deus Ex nog een keer uitspelen, 5x trainen en op banen hunt, verder nog rustig weekje, ti's vakantie
net met de game begonnen, nog niet eerder gespeeld maar vette game! wat me gelijk wel opvalt, het lijkt wel of de moeilijkheidgraad hier hoger ligt dan de standaard shooter... normaal hier zou ik vergelijken met hard in andere games.. of ligt dat aanmij? t wilt me alleen niet echt lukken enemys te taggen met mn verrekijker.. tips aub??