ik vind die crystal er wel erg cool uitzien, maar weet iemand waarom die grote uit de verkoop is, want die s lijkt me niet echt lekker gamen
S vindt ik echt veel lekkerder gamen...ligt lekkerder in je handen en pookjes zijn veel beter en precieser Grote controller gaat ook sneller kapot Enige nadeel van de S vind ik de positie van de zwarte en witte knop
ik en mijn vriedin spelen liever met de grote bij de grote liggen de uiteinden lekkerder in je handpalm bij de s is het net of je hem alleen vast hebt bij de knoppen en waarom mijn vriendin liever met de grote controller speelt ..ik denk dat ze groot meer gewend is dan klein hahahahaha
ik hoop niet dat ze los worden verkocht want ik heb net een crystal controller op xbazaar gekocht voor 40 euro...zou zonde zijn als ze binnenkort gewoon in de winkel liggen voor 39 euro
De groene en blauwe worden ook los verkocht... Overigens vind ik de grote controller veel fijner, jammer dat die niet meer te krijgen zijn, en al helemaal niet in deze leuke kleurtjes...
oranje controller @ (EXG)XenoN : als je echt een oranje controller wil dan begin maar alvast met sparen. Deze controllers zijn NIET los te kopen. Deze zijn behoorlijk 'limited' en worden alleen door Micorsoft zelf uitgedeeld, niet verkocht. Een vriend van mij is een tijdje bezig geweest om er eentje te krijgen. Uiteindelijk was er iemand uit UK die deze controller met beta-testen gewonnen had. Hij bood deze aan op Ebay, maar die vriend van mij is afgehaakt toen het bieden op Euro 170,= zat of zo. Voor alle duidelijkheid: deze controller is oranje DOORZICHTIG en errug mooi, maar 170 euro???? hmmm
Re: Niet los verkocht ik ben net bij de game winkel geweest en die hebben voor me ogen gebeld met microsoft en die zeiden dat hij over een tijdje ook los te koop is..
Waarom zijn deze(en de gekleurde) controllers niet gewoon in de winkel te vinden? Tenminste, ik heb nog nooit een doorzichtige controller in de winkel gezien, ook geen blaauwe, orange, pimpelpaarse, of wat dan ook...