1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crystal Xbox maakt een t%ring geluid....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 22 mrt 2004.

  1. mr bojangles nl

    mr bojangles nl Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft het zin om hem opsturen voor die "herrie"?

    iemand al gedaan?
     
  2. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik ga hem iig opsturen, vind het ook zonde dat ze een thomsom drive erin duwen, en geen samsung. Gewoon klagen over het geluid, en dat je dvd hapert, en je krijgt hem waarschijnlijk terug met een nieuwe dvd-drive (2 X getest :9 )

    Ben ik dan de enige in Maastricht waar Microsoft rotzooi aan verkoopt :)
     
  3. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @mr bojangles nl,

    MisTicMac heeft gebeld naar NL Customer Service en zij weten ook reeds van het probleem af komt. Je kunt hem gewoon opsturen maar het komt alleen bij een bepaalde reeks Crystal Packs voor en niet bij alle..

    En waarom niet opsturen je hebt voor een produkt betaald waar iets niet goed aan is en je kan het gratis laten opsturen, maken + dat je garantie goed blijft..

    Bij een andere xbox van mij was de DVD speler niet goed. Die was binnen 3 dagen opgestuurd, gemaakt en teruggestuurd. Dat is pas service!

    Dus ik stuur ze allebei op....
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Xbox begon ooit herrie te maken doordat een van de fans aanliep, na een paar minuten was dat wel weg, maar goed is het niet. Uit ervaring weet ik dat de fan dan kapot zal gaan, en dat hoor je niet. Ik heb hem toen op laten halen en laten repareren. Binnen een weekje was hij weer terug en gerepareerd.

    Ik heb de Crystal Xbox gezien in de Mediamarkt, maar zo heel erg super vet mooi vind ik hem eigenlijk niet. Misschien met wat blauwe led's erin wel.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  5. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik met mijn gewone xbox ook. Ik heb vandaag mijn chrystal opgehaald en gelijk getest, hij maakt vele malen MINDER geluid dan mijn gewone, ik zal zo ff mijn mfgnmr posten. Kan je die vergelijken en kijken wanneer die anderen fan er in is gekomen.

    Edit/: mfgdate: zo staat het op de xbox: 2004-02-06 (jjjj-mm-dd)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  6. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne maakt ook geen herrie,rustiger dan mijn zwarte
     
  7. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    De eerste Xboxen hebben 1 fan meer dan de nieuwere, daar zal ook het verschil in zitten.
     
  8. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je goed Leest dan heb ik ook gezegd dat het niet bij alle Crystal packs voor komt maar bij een bepaalde reeks zoals Microsoft tegen MisTicMac had verteld en geloof mij dat is echt niet relaxed minstens 2 keer zoveel kabaal maar ze zijn bijna onderweg heb vandaag gebeld....
     
  9. RayxM

    RayxM None

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dis dus ook hier een issue.
    Eigenlijk kocht ik gisteren die chrystal omdat ik m mooi vind maar vooral omdat ik vond dat mijn oude xbox herrie begon te maken.
    Ik had de oude laatst al opgestuurd naar ms voor diverse klachten maar niet alle klachten zijn verholpen (waaronder herrie). Dus koop ik een nieuwe chrystal xbox maar WTF?!! Hij maakt net zo veel herrie als die oude die hier al bijna 2 jaar dag in dag uit draait. Ik heb me er dus gisteravond ook maar bij neergelegd hier op korte termijn nog (nagenoeg) geruisloos te kunnen boxen. Jammer hier te zien dat ik niet de enigste ben met herrie en xbox.

    Grtz.
    Ray
     
  10. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Titty Twister

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen jullie er hier antwoord op geven, hoef ik geen thread aan te maken en het haakt hier in zekere zin op in. Heb sinds vandaag de Xbox Rosso Pack. Maar mijn Xbox maakt een brommend geluid, waarschijnlijk van een fan. Het is behoorlijk aanwezig, en het is niet zo'n Chrystal-ding. Is dit normaal?
     
  11. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal is als je hem een beetje hoort "zoemen". Ik vind het een beetje op een pc lijken (kwa geluid dan). Als het harder dan dit is zouw ik even bellen met M$ en het daar uitleggen.
    Dit is het nmr: 0800 023 3894
    suc6
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat ligt eraan.
    Als jij het storend vind, moet je MS ff bellen. ( 0800 023 3894 )
    Die laten de Xbox dan ophalen, en kijken 'm na.

    Voor hetzelfde geld is een toelopende fan, je weet het niet.
    Uiteraard ligt het er net aan hoe storend je het vind.

    Over het algemeen ben je je Xbox dan een dag of 3 a 4 kwijt.
     
  13. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Titty Twister

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx!

    Ik zal binnenkort eens bij een vriend van me gaan luisteren "Hee, met Robert, ja alles goed? Zeg, is het goed als ik morgen even naar je Xdoos kom luisteren? Jaja, ik zei inderdaad 'luisteren'" :D
     
  14. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al iemand z'n xbox opgestuurt naar ms??

    Ben nl. benieuwd naar wat ze eraan gedaan hebben
     
  15. mr bojangles nl

    mr bojangles nl Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb hem opgestuurd. ups was net hier om de box weer af te leveren, maar stond onder de douche, dus hoorde de bel niet.

    vanmiddag komen ze weer langs, ik ben benieuwd, hoe die nu klinkt
     
  16. mr bojangles nl

    mr bojangles nl Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ups is net geweest. en ik heb een nieuwe gehad, maakt een stuk minder herrie, maar nog wel iets meer dan de zwarte.

    maar het is een hele verbetering!!!
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb ook een rosso pack gekocht(een tijdje geleden), maar ik merk niets raars aan het geluid. Dus ik denk dat er iets mis is met je box. Ik zou eerst even xbox-nederland bellen op nummer 0800 023 3894
    en aan hun vragen hoe het komt, en of je je doos moet opsturen.
     
  18. Devlin

    Devlin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds 1 week nu ook de Rosso Pack, geen last van raar/veel geluid ofzo...@mr Bojangles/Crystal: jij hebt toch een helemaal nieuwe X-Box gekregen ???
     
  19. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had 2 Crystal Packs opgestuurd binnen 2 dagen!! Terug....En ze waren ook nieuw dus niet mijn eigen Xbox'en.Wow wat een service!_O_Deze klinken nog zachter dan de Xbox'en die ik al had.
     
  20. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    kga hem ook opsturen...tijdens het spelen heb ik er niet zoeveel last van...maar als je films gaat kijken is het niet relaxt....jammer dat er een produktiefout inzit...keb hem 1 dag.
     

Deel Deze Pagina