1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crystal Xbox maakt een t%ring geluid....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 22 mrt 2004.

  1. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff gebeld, krijg een pakketje thuis waar ik hem in kan doen.

    Daarna ff een afspraak maken met "JOEPS" :D.

    Hopen dat ik straks een muis stille xbox krijg.
     
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de crystal sinds gister (heb mijn oude voor topprijs weg kunnen doen) en idd ik heb ook de sunon koeler en die maakt idd ook meer geluid...

    Ik ga ook maar eens bellen, en die koeler laten vervangen. Maar ik wil wel graag weten of diegene die dat al hebben gedaan enige beschadigingen op hun xbox gekregen hebben. Ben er namelijk nog al zuinig mee en dat vervoeren is natuurlijk nooit echt goed denk ik dan...
     
  3. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vervoeren is niet erg je moet hem alleen goed verpakken.
    Je doet je xbox een in doos maar zo dat er aan alle 4 de kanten nog ruimte is. De ruimte vul je op met samen gefromelde kranten.

    Boven op je xbox kun je piepschuime 8oogjes doen, als je die niet hebt ga je bv naar een Dixsons (ofzo) en vraag je daar aan ze ofze die dingen hebben (voor mij hadden ze die wel) en gooi je ze boven op je box.

    Alles dicht tepen met bv Ducktape en hij is klaar voor verzending. Maar als je al deze moeite niet wilt doen, kan je hem ook in de orginele verpakking op sturen MAAR dan ben je waarschijnlijk WEL de orginele verpakking kwijt! Je krijgt hem (waarschijnlijk) trug in een kartonnen doos met daar om heen pasent piepschuim. Suc6
     
  4. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is krijg je gewoon van UPS een doos met piepschuim....keb hem net nl ingepakt en meegegeven en waarschijnlijk krijg ik hem volg week als een nieuwe, stilvolle crystal terug:p
     
  5. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg ik bij de reparaties van mijn gewone xbox niet:confused:
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt in het begin kreeg iedereen als er iets mis was met de xbox een speciale doos van UPS maar na een tijdje zijn er meegestopt althans dat vertelde een medewerker van de Xbox Costumer Service mij, maar speciaal voor de Limited Edition doen ze dat nog wel omdat mensen hem b.v. niet in de originele doos hoeven op te sturen omdat veel mensen dat zonde vinden..

    @BFalcon ik heb ook 2 Crystal Packs opgestuurd en ik heb gewoon 2 nieuwe Crystal Xbox'en terug gekregen...puntgaaf. Binnen anderhalve dag dat ik ze UPS had meegegeven had ik ze alweer thuis!
     
  7. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    2 NIEUWE crystals teruggekregen? Dus je soundtracks (waar ik nu weer opnieuw mee begonnen ben, oude xbox stond echt veel op) staan er dan niet meer op? Het is dus zo dat niet je oude gerepareerd wordt maar je gewoon een andere krijgt?
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij gooien ze gewoon aller eraf. Als ze iedereen een nieuwe gaan geven ipv reparen gaat het Microsoft ook veel geld kosten.
     
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet zeker dat het nieuwe zijn omdat ik 2 Crystals terug kreeg waarbij ik echt alles opnieuw moest invullen en dat krijg je alleen als je hem voor de eerste keer opstart (Ik weet dat er Xbox Service Disk bestaan die je hardeschijf fragmateren + de xbox in de fabrieksinstellingen brengt) maar deze hadden ook veel nieuwere/andere serie nummers dan die van mij + dat ik al eerder 2 Xbox'en heb opgestuurd waaronder ook een Limited Edition (Groene) en toen kreeg ik gewoon mijn eigen Xbox terug met alles erop (Music,save files+download content) en kon je zien dat ze waren open geweest (beetje beschadigde stickers waronder de schroeven zitten) en nu waren ze puntgaaf...

    Dus ik ben echt overtuigd dat ik 2 nieuwe heb gekregen
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je in godsnaam 4 xboxen!!!!??? aan 1 heb je er toch al genoeg aan??
     
  11. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga volgende week een crystal xbox kopen past beter bij mijn televisie qwa kleur als een groene xbox :)

    wel eerst effe checken welke fan erin zit
     
  12. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    lol maastricht is badass :+
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, is het best om dat wel eers teven te doen ja! De fan moet dus niet van het merk 'sunon' zijn want dat is de boosdoener. Alleen lijkt het mij praktisch onmogelijk om te kijken welke merk fan erin zit zonder de verpakkingsdoos in de winkel te openen... :{
     
  14. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister (maandag) is ie opgehaald door UPS hoop dat ik hem zeer snel terug heb.
    Als ie terug zal ik ff kijken of het een nieuwe bedraagt of de de "oude".

    Ik houd jullie op de hoogte.
     
  15. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan je weten welk merk je cooler is, zonder je xbox open te smijten natuurlijk ! 8)
     
  16. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Het merk van de cooler kun je zien wanneer achter op de xbox kijkt, groen met wit stickertje.

    Waarschijnlijk krijg ik m'n box morgen weer terug heb net een mail gehad dat ie onderweg is.

     
  17. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo...keb mn Xbox gister teruggekregen (tot. 3 dagen)...en tot mn verbazing hebben ze niet alleen de fan vervangen maar ook mijn dvd drive...Ik had eerst een Thompson drive erin zitten nu is het een Samsung geworden....wel relaxt dus. En de xbox maakt idd veel minder geluid.....ik ben weer een tevreden gamer :D
     
  18. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb um terug gekregen,

    Er zit nieuw in:
    - De fan
    - Dvd drive (was eerst philips, nu samsung :)

    Maandag is ie opgehaald en donderdag was ie erweer, snelle service dus.

    Maar hij wel iets stiller, maar maakt nog wel meer lawaai dan mijn zwarte x doos, das wel jammer.
     
  19. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij intertoys haden ze alleen 1 met sunon fan :mad:

    bij dixons was alleen het rosso pack nog

    morgen weer verder zoeken
     
  20. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    hey hoe ziet een samsung drive eruit??
     

Deel Deze Pagina