1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crystal Xbox maakt een t%ring geluid....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 22 mrt 2004.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer dixons/mediamarkt etc. nog ff of ze nog een halo 2 pack hebben staan.
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan het zijn dat de nieuwe genaratie crystal xboxen (van halo2 pack) minder geluid maken dan de vroige, want mijne is keurig netjes stil, iig stiller dan me 'normale' xbox.
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De mijne is ook erg stil terwijl ik me altijd zat te ergeren aan de herrie van de zwarte Xbox. Of het ligt aan een nieuwe productielijn weet ik niet though. Mij hoor je iig niet klagen.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ze idd geluisterd hebben naar de kritiek op de vorige crystal.
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    denk dat ze andere fans inbouwen. dat was het probleem bij de oude, als je je xbox op liet halen zetten ze er een nieuwe fan in. denk dat deze nu in de productielijn is gekomen idd.
    voordeel is ook nog, als je gaat casemodden heb je een fijne stille fan over als je er een nieuwe in zet*)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    He's back! :+_O_

    Ik heb ook een crystal (halo 2pack) xbox, en het geluid daarvan is echt geil_O_... veel beter dan die 2 jaar oude zwarte xbox. ik heb geen problemen het het ding..

    tip: gewoon bellen..
     
  7. YoungChild

    YoungChild Xbox King

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer een jaar geleden ofzo, heeft Sony de PS2 geintroduceerd die minder geluid maakt, misschien ook wat voor Microsoft??
     
  8. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een crystal maar ik merk niks van geluidsoverlast hoor.. ook niet bij mijn vader's gewone xbox (2 jaar oud ofzo)
    Maar is het dan zo erg dat je het door het spelgeluid heen hoort? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004

Deel Deze Pagina