Thank you for reposting your linkā¦ I used that site you just mention to create my logo as well, even thou I made some alterations.
ja die camel honda is wel cool ik zie dat je er wat aan hebt veranderd cool hoor marlboro ducati rood marlboro ducati zwart polini honda amg getuned (honda van de bike, polini maakt uitlaten voor scooters en voor ducati enne amg tuned mercedessen en shit ) mijn persoonlijke creatie vin hem nog niet super omdat ik hem nogal kaal vind. naja moest een kirby bike voor een vriendin maken enne dat roze ding is kirby
Ster staat goed alleen texaco is tronky... T in de ster kan ook t van tronky zijn, NIET??? Nuja ik maak wel eens een nieuwe...
naja volgens mij staat die ster niet helemaal goed maargoed hijs wel cool hoor daar niet van en ik bedoelde het niet negatief hoor....
Voor diegenen die niet door hebben hoe je zulke coole bikes maakt: www.motogpdesigns.com of je kan zelf proberen iets cools te maken maar da's wel heel veel werk.
Ik heb takke lang eraan gewerkt. Mijn bike is niet echt speciaal. Ik wilde echter hoe dan ook de schotse vlag! Wil niemand met een digi-camera met mij ff racen!! kan die ff pics maken. Zou ik wel heeeeel tof vinden!! PM me dan....pleazzzz
weet toevalig iemand een site waar je hem makkelijk en gratis een plaatje online op kan slaan zodat ik hem hier kan laten zien?