Het maakt ook niet uit, maar als je erbij zet "Doe dat maar eens na" dan wek je wel de illusie dat je het helemaal zelf hebt gemaakt... Maar nogmaals... ziet er mooi uit. Zelf heb ik ook de basis van mijn bike van die site... ik gebruik de ster van die Texaco bike... *)
naja die schotse vlag ik kan nog beter denk dat ik heel die motor zo wel kan maken zal donderdag eens ff kijken als je geduld hebt ik wou toch nog een scapa motor maken en daarvoor heb ik die vlag ook nodig
Je zit in m'n friendslist maar ik heb ook examens hé !!!! Dinsdag heb ik gedaan, nog een weekje geduld. Dan neem ik fotos van ieder die het vragen zal.
Het is misschien een beetje oude topic om omhoog te schoppen (om nu een nieuwe te starten is ook een beetje overdreven), maar ik heb sinds kort een digitale camera en wil toch even mijn motor met jullie delen… Het is een aangepaste versie van de Texaco motor.
Dán zit het goed Ben zelf ook veel aan het kloten geweest met logo's en kleuren, maar ben toch maar weer teruggegaan naar mijn oude vertrouwde rood - Met een witte dikke streep aan de onderkant met daarin "XBW".
Ik heb mijn bike met McDonalds het lekkerst fast food wat er is ( vindt ik) op mijn Yamaha ik heb hem gevonden op www.motogpdesigns.com_O_
Ik heb mijn bike met McDonalds het lekkerst fast food wat er is ( vindt ik) op mijn Yamaha Ik heb hem gevonden op www.motogpdesigns.com
Ik heb een Diesel logo gemaakt op mijn Honda NSR. Heeft dubbele betekkenis, 1 me kat heet Diesel en 2 ik vind diesel kleding cool! alleen aan de ene kant van de motor istie goed maar aan de andere kant niet
Er zit een fout in de editor... Als je losse letters ofzo aan de ene kant goed kan lezen, staan ze aan de andere kant verkeerd om. Als je bv. XBW met losse letters op de ene kant zet, staat er aan de andere kant WBX...
Je hebt gelijk, maar het is in ieder geval wel heel irritant dat je maar 1 kant van je bike kan editen...
Als je gewoon één tekst-layer doet voor dat XBW dan zit je toch gescheten? Alleen dat er geen ruimte tussen zit ja (kanj e geen spatie's doen eigenlijk? Jawel toch?)
Ja, zo heb ik het ook gedaan... Het werkt alleen niet zo goed als je je text wilt opbouwen uit meerdere layers. (BV: Schaduw achter de letters...)