1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ziet er echt insane goed uit
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Net een nieuwe videokaart gehaald, laat maar komen! Even snel door wat filmpjes geskipt om een impressie te krijgen maar damn, niet normaal dit.

    Deze game kan wel eens net zo'n grote impact op de industrie hebben als Half-Life 2.
     
    Alexknl, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ben niet meer zo hyped als eerst.. Maar wil hem toch wel spelen. Denk dat ik deze voor PC ga halen gezien de grafische pracht van deze game.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ben ook lang niet meer hyped, duurt allemaal net wat te lang :+

    Ga hem wel kopen, hopelijk wat positief verrast.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Paar fragmenten bekeken. Ziet er fraai uit. Lijkt wel een enorme scope te hebben en ik hou ellenlange games zelden vol (hou ook niet van doorheen rushen, speel altijd trankilo). Karakters lijken soms ook wat karikaturaal over the top, geen fan van. Maar ga 'm sowieso wel halen, kijk er best naar uit om die wereld in te duiken. Wel een titel die ik bewaar voor ps5.
     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Pc hier, maar op de console zou ik dit alleen next-gen kopen. Dan gelijk voor de mooiste ervaring.
     
    RemcoM en Alexknl vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Waar is uncut raw footage zonder gelul erdoorheen? Zie heel veel verschillende meuk
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
     
    Burt Macklin en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Grafisch mooi. Nog steeds geen fan van fps. T moment zodra de view verandert in third person nadat je in een voertuig stapt, 10x doper. Combat lijkt gwn op shooter.

    Ik wacht de reviews wel ff af.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Persoonlijk lijkt me dit een stuk leuker dan een GTA V of zelfs RDR 2 in FPS. Deze game lijkt er duidelijk meer voor gemaakt te zijn en ik zou het graag zelf proberen. Wel goed inderdaad om even de reviews af te wachten, maar dan ook de gebruikers recensies even. Ik denk dat ik nog steeds voor de game ga op release en niet wacht op de nieuw consoles om een gratis upgrade te krijgen. Nog steeds redelijk hyped, hopende dat deze game een goede vervanger is van Witcher III. :+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gruwelijk. Deus Ex meets GTA meets Dying Light. Ik ben fan!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Trailer is Rockstar to the max, minder Blade Runner dan ik had verwacht. I like it tho, dit in de winter met PS5 is next-gen for life.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dan ga je t weer 3u spelen en ben je r weer klaar mee
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik ben @Reckuuza en ga Last of Us 2 kopen jongens
     
    Daz, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    ik noem mezelf een @Fiasco omdat ik met andere teams dan liverpool kontjepak krijg
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hoe gaat het met Days Gone Reckuuza?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    ^ dit

    Maarreeh die nieuwe trailer ziet er wel echt fking dik uit hoor guys. Echt enorm vette wereld zo lijkt het, geweldige setting. Ben echt benieuwd hoe een regular PS4 en One dit draaien. Hopelijk blijft de gameplay ook behoudend leuk.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    After years of waiting, CD Projekt is finally offering more details on the long-awaited Cyberpunk 2077. We shared our impressions from playing the game last week, and you can explore written accounts of our full playthrough, as well as our biggest takeways. But there’s much more to discover about this massive new RPG, and we’ve pulled together everything we could learn in this month’s blowout cover story.

    We spoke with the developers about the game-creation process, and uncovered the motivations for why the game is built the way it is. We also interviewed franchise creator Mike Pondsmith about the origins of the Cyberpunk tabletop game and what sets this science-fiction world apart from others. Cyberpunk 2077 is such a big game with such a lengthy series history that two of our writers – Kimberley Wallace and Matt Miller – worked together to co-write the article, bringing their distinct perspectives from multiple separate playthroughs of the early hours of the game.

    On top of all the information we gathered, our cover story includes new exclusive screenshots and art spread across 14 pages of the issue, as well as a special surprise for print magazine readers when they receive their copies in the coming days. It’s one of our biggest stories this year on one of the games we’re most excited about, so don’t miss it.

    [​IMG]

    https://www.gameinformer.com/cover-reveal/2020/06/29/cover-reveal-cyberpunk-2077
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
     
    VapoChill en Yi-Long vinden dit leuk.
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Drietal artworks van Westwood, volgens de ontwikkelaar de beste plaats om te leven en plezier te hebben.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina