Mhm, weird wel. Miles Morales kan ook op PS4 en Cyberpunk ook, dus voor die hogere framerate of meer pixels hoef ik niet perse een PS5 (en nieuwe TV) te kopen. Denk dat ik hem dan gewoon lekker voor PS4 haal. Onduidelijk wanneer de 'officiële' PS5-versie komt en wat de toegevoegde waarde is en daarvoor wachten plus onnodig geld nu spenden of gamen in koude wintermaanden/corona tijden op PS4. Simpel.
Waarschijnlijk optimaliseren om het er nog beter uit te laten zien, andere zou ik het ook niet weten.
Wil eerst nog maar eens zien hoe Cyperpunk op de PS4/X1 draait. Waren er niet ook geruchten dat dit allemaal niet zo soepeltjes liep en dat het uitstel met name was op dit te optimaliseren?
De PC specs zijn niet al te hoog: Dit is volledig vergelijkbaar met de pc specs voor bijvoorbeeld RDR2: Dus het zal allemaal wel meevallen. Natuurlijk zal een base Xbox One enorm veel moeite gaan hebben, maar die hebben de grafische kracht van een broodrooster.
Kan er ook nog wel bij in 2020. Iedereen verwacht een badass Schwarzenegger als de end of days terminator die een einde komt maken aan het menselijke ras, is het godverdomme een robotstofzuiger dat ons einde betekent.
Gaat ook klote op de huidige generatie draaien. Accepteer dit gewoon als een game voor de volgende generatie. Heel veel stress opgelost.
Jup, het is zo zonde om die game nu te gaan spelen op de oude generatie, ik wacht wel mooi, is ie nog goedkoper ook.
Ga dit eens niet liken, maar gewoon zeggen dat het een slimme actie is. Wachten tot PS5/Series X upgrade en dan oude generatie versie halen en wat uitsparen. Ondanks dat hij wel in Friesland woont, blijft Jorrie ook een Hollander hé!? O en voor iemand het vraagt: Klote nachtrust achter de rug vanwege spanningen rond verhuizing van mijn moeder na 32 jaar. Off topic, weet ik, maar zaterdag komt wel erg dichtbij nu. Trekken mijn beperkingen niet altijd. Ik ben dus niet de hele nacht op geweest, daar waren in het verleden vaak vragen/opmerkingen over.
Waarschijnlijk ga ik hier spijt van krijgen waarom ik het vraag, maar waarom spanningen dat je moeder verhuist dan? Is ze ziek of iets anders dan? Want anders voor een gewone verhuizing hoef je toch niet wakker te liggen of gespannen te wezen? Overigens had ik nooit gevraagd waarom je post om die tijd. Elke dag gaat mijn wekker om half 5 door de weeks. Dus voor mij niet iets vreemds dat iemand dan wakker is. Dan nog ookal was het 2 uur boeit mij eigenlijk niet zo waarom en wanneer iemand wakker is en waarom hij of zij dan op een forum zit. Ieder zijn eigen ding toch.
Is mijn autisme en het feit dat ze er 32 jaar gewoond heeft en we daar allemaal opgegroeid zijn. Weet je dat even, dan kunnen we het weer over de game hebben.