Zullen we dat maar niet doen Maar je hebt wel gelijk, genoeg over RDR2, dat kan in het eigen topic besproken worden
De beroeps SJW klagers zijn weer bezig. Men maakt er een punt van dat als jouw karakter een mannelijke stem heeft de NPCs jouw gender aannemen. De 1000 individuele npcs en hunndialoog had volgens de zeikerds waar je nooit inclusief genoeg voor bent veel meer dialoog opties moeten hebben voor jiet binaire genders.
Ik verwacht in dit geval dat deze uitgever niet buigt, maar de cancel cultuur krijgt te vaak zijn zin. In AC Valhalla is al dialoog uit het spel.gehaald na geklaag van deze groep, verschille de klassieke programma's als Fawlty Towers zijn al niet meer te zien op streamingdiensten. Onderschat de macht van deze groep via de media niet.
Wie heeft het over cancellen, behalve de schrijver van dat artikel? De comments van trans mensen die ik aangehaald zag, waren juist redelijk.
Nee dat zijn de SJW's. Zijn idd niet de normale linkse mensen. Het meest trieste is dat dit ook niet de mensen zijn die overwegen het spel te kopen. Ze willen alleen maar klagen. Wat beste game betreft kan Valhalla niet aan RDR2 tippen denk ik. Cyberpunk echt geen idee. Dit gaat óf een hele toffe game worden die RDR2 gaat verslaan. Of heet wordt een gevalletje Watchdogs 1.