Heel lastig mannen. Heb hem al gekocht via die stadia deal. Denk dat dit echt gewoon een waanzinnige game is als die bugs er uit zijn. Ga er wel aan beginnen denk ik, als het TE is kap ik allicht. Sowieso ooit de ps5 versie spelen. Iemand idee hoe het zit met die 3 types die je kan spelen, nomad, Street kid enz? Je start namelijk de game volledig anders, andere plek en andere missie. Je mist sowieso een x aantal levels omdat je ze niet alle 3 kan spelen in 1 playthrough. Benieuwd of je na het begin wel gewoon in dezelfde mainquest terecht komt.
De main quest komt uiteindelijk altijd op hetzelfde pad uit, welke achtergrond je ook kiest. Dit werd door verschillende reviewers bevestigd.
Ach, iemand had ook The Outer Worlds (ook een RPG) in een speedrun van bijna 22 minuten uitgespeeld. Dat zegt natuurlijk ook weinig.
De main quest is 15-20 uur. Bevestigd door meerdere reviewers. Dus die 11 uur kan makkelijk als je snel doorspeelt.
Ja, of glitched zoals met Doom Eternal gedaan is. Dan kan ik het ook wel begrijpen. Vind die video's van dergelijke manieren van doorspelen altijd een verschrikking vergeleken met de realiteit. Ook verschilt het sterk per individu natuurlijk. Iemand die alles goed in zich opneemt en veel verkent heeft een veel langere speelduur dan iemand die rushed. Heb die hype van die speedruns nooit begrepen en dat zal ik denk ik ook niet. Is imo totaal geen challenge als je dingen overslaat of glitched. Zo ben ik ook wel eens in 3 uur door de MQ van Oblivion gegaan en dat is exclusief pauzes. Inclusief ongeveer 4,5 uur. Die mensen met de speedruns weten te goed wat ze doen en dan is voor mij de lol eraf.
Power Unlimited zegt het volgende in hun review: Richt je je puur op het hoofdverhaal, dan werk je die met een paar afdwalingen inbegrepen in pakweg 40 uur af. Best een verschil
11 uur of 40, dat is geen normaal verschil meer imo, dan heeft iemand gewoon zitten glitchen of rushen om aan die 11 uur te komen. Kansloos nieuwtje imo dan. Waarmee ik jouw niet bedoel overigens, maar de redacteur die 11 uur nieuwswaardig vond.
Heb wat leaked gameplay gezien van de Xbox One S+PS4 en t ziet er oprecht teringkut uit. Echt buitensporig insane popup, kartels everywhere, lege straten, ene bug na de andere. GTA V op de 360 is nog 100x meer immersive. Denk dat ik t ooit wel s ga spelen wanneer ik nextgen heb over 2 jr ofzo. Echt ongelofelijk er bij een CD project red game 13.000 bugs getolereerd worden op release maar zodra Ubi iets laat zien is het een fuckstorm aan negatieve comments.
Als iedere review het heeft over prima graphics, denk je dan niet dat de video die jij gezien hebt wellicht de game geen recht aan doet? Maybe door compressie, maybe door last-gen base-consoles die nu natuurlijk underpowered zijn voor dit soort ambitie ... ? Gewoon lekker 5-6 maanden wachten en dan op next-gen spelen, zonder bugs.
Ik vind dat games soms wel erg makkelijk met bugs weg komen omdat het allemaal ‘nog wel gepatched gaat worden komende maanden’. Ondertussen kopen wel al talloze mensen je product dat nog niet af is, schandalig toch?
Dat wou ik dus ook zeggen, hier is het ahh joh.. Maar er komen toch nog patches en alles wordt fantastisch. En bij Bijvoorbeeld Ubi is het KUT en onacceptabel. Nu wil ik niet zeggen dat cdpr een slechte uitgever of cyberpunk een slechte game is, maar even dat contrast he.... Toch die fanboy bril?
CDPR komt er bij mij net zo min mee weg als Ubi. Deze game heeft voor mij gewoon meer potentieel, vandaar dat ik vooral verwijs naar het product in gepatchte staat. Dat is iets voor mij om naar uit te kijken. Maar die bugs? Nee, dat is zeer teleurstellend. CDPR heeft, ondanks de schaal van dit project en de impact van corona, meer dan genoeg tijd gehad om Cyberpunk op orde te krijgen.
Reviews waren toch juist allemaal op de PC en als ik IGN moet geloven mogen ze tot de release niet eens hun eigen beelden gebruiken. Dus als het goed is hebben wij qua reviews nog niets van de PS4/X1 gezien
Het went met de tijd. Toen voor het eerst geld werd gevraagd voor DLC wad iedereen boos. Een mappack hoorde gratis te zijn. EA en Activision waren hebberige boeven. Na verloop van tijd went het en vinden mensen het normaal dat als een spel uitkomt je gelijk het dubbele van de aanschaf betaalt omdat je dan ook de Season pass hebt. Zo is het ook met bugs in open wereld games. GTA en Assasins Creed hebben dit vaak maar zijn na een paar patches wel prima games.
Geeft mij mooi nog even de tijd om Valhalla uit te spelen. Schat nog zo'n 2 arcs en dan ben ik denk ik klaar. En anders heb ik Dragon Quest nog, dus nu is het de kunst om mij te bedwingen tot een aankoop.
Ik heb er op zich ook wel begrip voor. Als developers een bugvrije game konden uitbrengen in een realistische tijd dan zouden ze dat echt doen. Bugs zijn gewoon complexe problemen en die vragen gewoon tijd. Verder vraag ik me enorm af hoe de grootte van de stad Night City zich vergelijkt met de grootte van Los Santos (enkel de stad) uit GTA V.
Het blijft speculeren, maar ik heb de indruk dat de wereld van cyberpunk ook heel verticaal is. Denk aan bladerunner, waarbij de bevolking op meerdere lagen boven elkaar leeft. De armsten leven op de bodem. Winkelcentra zijn zo ook op verschillende lagen gebouwd.