Ik ga de game maandag halen, maar wat ik begrijp is dat het een enorm ambitieuze game is die niet zomaar even bug vrij is. Maar in de basis fantastisch en garant voor honderden uren speelplezier. Deze game is er dus voor de lange termijn, net als Witcher 3 en Fallout 4 etc etc.
Dan kunnen ze met dat geld aardig wat support ondersteunen. Om eerlijk te zijn ziet het er, als alles soepel loopt, fantastisch uit. Maar ik heb geduld voor deze game. De backlog is groot, ik kan deze prima over een paar maanden oppakken.
weet ik niet. PS5 mist een Quality mode en ik lees op Reddit berichten dat de performance mode op ps5 misschien wel iets beter draait, maar er grafisch best veel wordt ingeleverd ten opzichte van de Quality mode op Series X.
Ben aan het wachten tot dat mijn Collectors Edition word bezorgd vandaag. Moet nog iets meer als 2 uurtjes wachten, maar hopelijk is ie er eerder. Heb er zo zin in!!!
Komt door de game community zelf. Lees eens terug hoe er werd gereageerd op het uitstel. Die gasten werden met de bood bedreigd :')
Vroeger las ik voor de grap de Twitter van Major Nelson of PSN als Xbox live of PSN door een storing er een dag uit lag. Mensen gingen helemaal uit hun naadje.
Hoe vergelijkt de map zich in grootte eigenlijk met de map uit GTA V? Ik ben erg benieuwd omdat ik nogal een fan ben van rond cruisen en ergens naartoe rijden. Ga de game overigens zelf pas maandag spelen.
Ja maar dude er komt nog die ene magische patch waardoor alles wel soepel loopt en er wel NPC's op de map zijn! Ze gaan alles in 1 week oppoetsen waar ze al 8 jaar mee bezig zijn. Komt goed!
De verschillende tests zoals die ik eerder postte met de verschillende consoles versie hebben zelfs al de day 1 patch. Dus dat excuus ging al niet meer op.
Daar werkt hij gewoon niet op. Overigens wel grappig dat aan de hele andere kant van het spectrum, de high-end pc kant, de game enorm impressive is: De mannen van DigitalFoundry noemen het met alle raytracing opties aan zelfs de single most impressive game op PC.
Ik beschouw het maar als een PC exclusive. Cancel m'n preorder ook denk ik, als het niet goed geoptimaliseerd is op last gen houdt het op. Zo boeiend ga ik de game toch niet vinden denk ik, ik heb tot op heden toch ook alleen maar 0 boeiende ervaringen met CD Project Red.
Deze game had moeten uitkomen toen PS5 en SX nog niet eens aangekondigd waren... Sowieso kutexcuus. Er zijn genoeg grafische pareltjes verschenen vorige gen, ook enorme open world games. Hoe kun je na 8 jaar een game uitbrengen die 16 fps draait én textures niet inlaadt?