Vond W3 ook saai, cyberpunk ook snel op uitgekeken. Er is gewoon niks te doen naast missies. Ik wil op arcade kasten spelen, appartementen kopen, huizen aanpassen, auto's customizen, dat soort dingen.
Gewoon een halfbakken kutgame waarvan ze deden alsof alles kon in die wereld en alles is interactief, niet dus!
super remark.. dan is de game of the century versie met all dlc, next next gen upgrades.. en is iedereen lyrisch over de game.. omg cyberpunk is da bomb weet je niet... hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Interessante geruchten; Alleged CDPR dev talks about the state of Cyberpunk 2077 and future plans; https://www.reddit.com/r/...talks_about_the_state_of/
Gamefaqs/gamespot, Volgens CDPR is het niet waar, maarja ze zijden ook dat de game verassend goed draai op de PS4/ X1, dus ja. Wij van WC eend, adviseren WC eend. Cyberpunk 2077 kan ik nog moeilijk inkomen, door de technische gebreken. Bugs, matige AI van tegenstanders, clipping issues, politie wat vlak achter je spawnd dat soort grappen. Hopelijk kunnen ze de komende maanden de game nog verbeteren, ik ben aan het begin van Act 2 toch maar even gestopt door een quest bug, die zijn wel het meest irritant.
ik speel nog lekker valhalla, ook niet helemaal bug vrij maar my god CdPr.. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Na de laaste updates ben ik er terug mee begonnen vorige week op PS5. geen enkele crash meer gehad en ook geen bugs eigenlijk. Dus vermaak me wel met het spel. Zonde zijn natuurlijk wel de dingen zoals de police die spawnt achter je rug en dat er weinig interactie is in de wereld bij de missies. maar wel veel te doen kwa missies gelukkig.