Vreemd dat water nu nog zo lastig is voor developers. Een game als Black Flag had destijds al prima water, en jaren later brengt een Ubisoft Watch_Dogs 3 uit en was het echt alsof ze 5 stappen terug hadden gezet … Ik begrijp ook wel dat devs soms keuzes moeten maken en maybe in een volwaardige stad dat je je resources niet wilt verspillen aan watereffecten, maar toch … Dit in Cyberpunk lijkt me wel iets dat gewoon een klein foutje is in de code ergens dus dat zullen ze wel oplossen, maar toch, slordig. Over 1-2 jaar wellicht een geweldige game/ervaring, maar blijft zonde hoe ze zich met deze release in de voet hebben geschoten.
Het is nu ongeveer een 8, maar inderdaad nog steeds ruimte voor verbetering. Water is er amper in NC en de woestijn eromheen. Vanavond speel ik hem uit. Corp character.
Uitgespeeld. Niet tevreden over hoe ze het met het einde hebben aangepakt. Weird af betreft corp. Heb even in een mini spoiler gezet wat er zo kut aan is. Spoiler Geen open einde. Met andere woorden: Je zult na de aftiteling weer vlak voor en vlakbij het punt zitten van de laatste quest op het punt van no return. Veel side quests, maar niet zo storend en irritant als in een AC game. Cyberpunk kan het beste vergeleken worden met Fallout, Bulletstorm, Witcher 3 story telling, maar dan uitgebreider en vormgeving waar je U tegen zegt. Teveel om op te noemen. Ik verlaag mijn cijfer iets en kom uit op een 8 min, 7,7 zeg maar.