En dan te bedenken dat Bethesda daar 2,50 dollar voor vroeg (1,87 euro). Tegenwoordig is de pricing op sommige DLC 10x zo belachelijk.
Geen nieuws is goed nieuws. Behalve bij Cyberpunk. Beeldmateriaal ziet er eigenlijk heel redelijk uit. Versie 1.5 ("next-last-gen" versie) release Q1 2022.
De pc-versie loopt volgens mij allang goed toch? Al moet je er waarschijnlijk wel een zieke pc voor hebben.
Klopt maar ik heb nog een flinke backlog dus wacht liever nog even. Jarenlang naar deze game uitgekeken en gelukkig geen pre-order geplaatst omdat ik inmiddels wel beter weet, dus dan boeit het me ook niet om nog een tijdje te wachten tot de next-gen update .
Komt er een next-gen patch voor de PC uit dan? Meen dat dit alleen een console ding is. Al geniet de PC versie natuurlijk ook van de verbeteringen.
Heb em afgelopen weekend gekocht op Steam, ivm BF was ie maar 30 euri...daarvoor wil ik de game wel proberen, mijn PC moet dat goed aankunnen. Nu nog tijd vinden om er eens lekker voor te gaan zitten.
Heb hem ook digitaal voor €25 binnengejengeld (PS4). Speel ik de geupgrade versie begin volgend jaar op de PS5 (die heb ik gelukkig al)
Voor de Series S aangeschaft, los van de 30 fps draait de game als een zonnetje. Dig de stijl gewoon zo erg dat ik denk dat ik hier wel veel plezier aan ga beleven.
Hallo lieve mede forumleden, ik ben nu cyberpunk aan t bevingeren op de xbox one s. Wat me opvalt is dat deze gimma gwn sort of wazig/blurry is. I dunno what maar na 30min spelen ga ik waziger kijken en gaan mn ogen gwn kut doen. Bij 1e gimma ever in my life. Nu heb ik beetje op reddit geneuzeld en meer mensen krijgen eye strains/fatigue van deze game. Heb de game ook vorig jr via stadia gespeeld op mn teevee en zelfde verhaal. Iemand die dit ook heeft? Deze game is wazig man.