Lol ik heb enorm van The Witcher genoten maar geef mij maar een goedlopende Cyberpunk 2077. Kijk er erg naar uit er EINDELIJK aan te beginnen. Zou voor CDPR alleen niet zo slim zijn die 'soft-relaunch' te doen op het moment dat de nieuwe Horizon en Elden Ring ook uitkomen maar goed
Was ook laatst begonnen maar toen ik dit las gelijk gestopt, wacht wel even weer. Verwacht er wel wat van.
Je mag niet verwachten dat ze voor een game die 5 jaar oud is heel veel moeite gaan stoppen in een gratis upgrade. Een wat betere resolutie, stabiele 60FPS en snellere laadtijden en dat is het denk ik
Was ook wel aangekondigd toch. Eerst cyberbunker daarna The Witcher, ben ooit 15 a 20 uur vergeleken, denk trouwens wel 2x. Game ook 2 of 3 keer fysiek gehad, laatste digitaal gekocht met alle expansions. Kijk er wel naar uit dus na al die tijd kunnen die paar maanden wachten er ook nog wel bij. Benieuwd of ik hem ooit uitspeel
Ik ben de enige denk ik die de Witcher geen kut aan vind. Ja, verhaal is goed...maar daarvoor kijk ik de serie wel. Gameplay vond ik echt niks.
Gameplay is wel goed hoor als je op Death Marsh speelt. Moet je echt een build maken en die goed benutten, bijv. een full alchemy build waar je allemaal poisons, bombs en oils gebruikt.
Moet dat een showcase zijn? Super veel objecten hebben geen schaduw? AI is nog steeds volledig kut? Gozer gaat op 8:52 nog steeds door de bocht zonder te sturen? Blijft een kutgame dit.