1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Phantom Liberty is onderweg... de enige en laatste (aangekondigde) DLC voor deze game. Zal het voldoende zijn om deze game op gelijke hoogte te brengen als The Witcher 3?
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Nee.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    t zijn 2 totaal verschillende games?
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Misschien
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Ja nee ik ga ook voor @Garrett zn antwoord
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Ik ook
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoeft niet hoor. Yellow heeft genoeg diensten gedraaid in ''nacht stad'' om te weten dat het niet, never en nooit kan meten met Witcher 3.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan doe je het beter dan mij lol.
    Bij mij is het zowat omgedraaid op Steam, en dan komen daar not wat PS4/5 en Switch games bij.:'-(

    Voor mij was de base game van Cyberpunk (na de Edgerunners update uiteraard) al beter dan Witcher 3, aangezien ik de Witcher echt geen ruk aan vind om te spelen. De lore is leuk, maar gameplay vind ik echt geen reet aan...dan kan ik beter het boek lezen.:+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Oh, ik heb nog wat niet-gespeelde games in mijn GOG, Ubi en Epic bibliotheken staan. Maar niet zoveel als in mijn Steam bibliotheek. ;)

    Maar ik maak er de laatste jaren wel een punt van ja. Meer games uitspelen dan kopen. Langzaam maar zeker weg ik mijn backlog weg. Vandaar dat ik ook geen gamepass nodig heb. Heb nog games zat om te spelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat heb ik dan weer niet. Hoewel ik een stuk minder games koop dan een paar jaar geleden, speel ik er ook relatief weinig uit. Horror games die ik heb, zelfs zoiets als BioShock, sla ik al over omdat ik een verleden heb met angst problematiek. Gek genoeg heb ik Resident Evil 2 remake wel veel gespeeld, maar toen ik het politiebureau klaar had liep ik tegen teveel stress en angst aan.

    Dus er zullen voor mij altijd games zijn die ik wel heb, maar nooit uit zal spelen. Dying Light 1 wel geprobeerd, maar niet uitgespeeld omdat ik bang werd, maar omdat ik die game overrated vond. Ik kies bij een aankoop steeds vaker voor een goede indie game, zoals Spiritfarer of The Last Campfire. Leuke, kleine games met een mooie uitstraling.

    Veel minder vaak kies ik nog voor games omdat het toevallig hype is. Diablo IV zal er denk ik daarom ook niet komen, niet dat er een hype is, maar meer omdat het waarschijnlijk geldklopperij gaat worden en in dat soort dingen wil ik voor mijn collectie gewoon niet meer meegaan.

    My Time in Portia is ook wel een aardige titel, maar grinden wel. Ik dwaal een beetje af. Heb nog genoeg keuze, net als jij Zifnap. En mocht er ooit een wonder gebeuren en we kunnen digitaal aangekochte games verkopen, dan vind er bij Yellow een dikke Xbox XBW sale plaats. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vandaag komt deze met de post binnen. Hebben jullie nog tips wat ik moet vermijden met een build?

    Ik zoek geen OP build maar stel dat Snipers zwaar underpowered zijn en de moeite niet om naar te speccen dan is dat wat ik wil weten.

    Ben benieuwd hoe het speelt. Nu met alle patches verwacht ik geen wonderen maar wel een tof spel dat gewoon vlot speelt
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bedenk van te voren hoe je willt spelen (stealth/gunsblazing/melee/hacking) en verdeel je punten zo, en dan gewoon spelen zoals je zelf wilt.
    Het is geen moeilijke game (op normal).
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Net wat in verdiept wat de status doen. Skillpoints te kun je blijkbaar respeccen. Stats niet.

    Denk dat ik ga voor Int, Cool en Reflexes.
    Crafting valt onder tech. Hoeveel tech heb ik nodig puur voor crafting? Dan kijk ik of 1 van de 3 hoofdstats wat minder kan worden. Is is dit een slecht plan?

    Mijn speelstijl wil ik sniper of smartguns maken gecombineerd met hacken.
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Hoe groot ga je je piemel maken? Daar heb je alle vrijheid in
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    mocht t een weerspiegeling worden van de realiteit dan is ie snel klaar denk ik
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2023
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Was na de ps5 upgrade vorig jaar een cops update aangekondigd. Dus dacht, dan wacht ik daar ook wel op. Is die er ondertussen al?
    Want die spawns 2 meter achter je waren zwaar frustrerend.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sluipschutters van de game zijn echt OP. Vooral als je ze tegen je hebt.

    Mogge. :thumbs:
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik maak een vrouw. Heb de voice actors vergeleken en vind de vrouw beter.

    Ik kies bij dit soort spellen net als ME of AC Valhalla voor de beste voice actor.

    Denk dat ik er 1 maak met een nauw kippekutje.

    De linkerborst een bescheiden B cup en de rechter een mooie C. Die rechter staat sunny side up. De linker een theezakje.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Borsten zijn altijd gelijk in de game. Linker en rechter kun je niet veranderen. :+
     

Deel Deze Pagina