hey, De titel zegt hét. Wie het kaartspel nog niet kent : www.DuelMasters.com Dit topic gaat over het kaartspel duelmasters zijn er op dit forum nog mensen die dit sparen? gebruik deze topic (VOORAL) om kaarten te ruilen, strategieën uit te wisselen, je decks te posten,... eventueel ook om misschien je lievelingskaart met foto erbij te posten nog 1 ding : Leef je uit.~ \o/ **Idee Van Michinho en $unz3r0**
fijn dat we nu ook zo een topic hebben! nu nog hopen dat er veel mensen posten, en er evt een paar kunnen overtuigen ofzo.. *negeert basovich om dit mooie topic niet te verpesten*
is dit ook dat spel wat voor de ps3 word ontwikkeld dat je de kaarten tot leven kan laten komen met de eye toy? of is dit wat anders?
het spel is ook idd te spelen op ps2 maar op ps3 weet ik niet ja de kaarten komen te leven (in de tekenfilms ) chek eens de site
het is een leuk kaartspel. het is niet te ingewikkeld, en speelt ook lekker goed. je speelt het ongv. zoals magic, met mana enz.. eig is het teveel om op te noemen. kijk anders eens hier voor de online demo, daar word je al veel wijzer van. *)
nee okej, maar in de Power unlimited had ik gelezen over een spel voor de ps3 waar je de kaarten voor of op de eyetoy moet leggen, en dan komen de monsters op je scherm. dit lijkt mij echt vet omdat er telkens nieuwe kaarten worden uitgegeven en je dus zeldzame monsters moet sparen. en in plaats van een beetje met punten werken kunnen ze dan echt vechten.
ah dat spel heb ik ook eens op gammo gezien. maar dat is niet duelmasters, dat is een gewoon kaartspel (wat niet in het echt bestaat). wel mooi bedacht vind ik, moest ik ooit een ps3 hebben ga ik dat spel zeker halen.
Ik hou het nog steeds bij dragonballz en pokemon. Dat waren pas goeie tijden maar ben er nu te oud voor geworden . Al die kaarten lijken net als Digimon en Yu-Gi-Oh voor mij of misschien moet ik me er toch maar in verdiepen een beetje.
Vaak is het wel chill als je zo`n deck hebt en als je die zoals bij de PS3 gewoon op het scherm kunt spele is best wel vet eigenlijk zelfde als bv, op de DS zulke games.
@ nightbringer : nee dit is geen rip-off van yugioh. duelmonsters was gewoon een soort van 2e naam voor yugioh, meer niet. Edit : voor de mensen met interesse ->hier is een nederlandstalige-duelmaster site vol met uitleg over decks, boosters, combo's,... erg handig dus!
op een console kan het nooit even fijn zijn als int echt vond vroeger Yu-Gi-Oh! fijn. ik koop een spel ervan .. ligt hier nog steeds 1x gespeeld maar
lijkt erg op Magic, ook hoe je het speelt geloof ik. Nadeel vond ik dat ondanks dat Magic best wel leuk was en de kaartjes er altijd mooi uitzien..dat het een ontzettend dure hobby is..altijd kaartjes kopen etc, je bent niet klaar met alleen een startersding ofzo.. daarnaast snapte ik nooit wat van verschillende soorten kaarten die je ook nog kopen kon. Tis wel leuk misschien ook dit, maar volgens mij alleen maar meer van hetzelfde en vooral geldklopperij.
tjah, het is hoe je het bekijkt. Duelmasters is in vergelijking met magic, yu-gi-oh!, e.d. erg goedkoop. (2€ per booster in de juiste winkel) Michinho en ik sparen samen, we kochten allebei appart een starterdeck (die zijn op begin idd nooit sterk), in totaal samen maar een stuk of 3, 4 pakjes gekocht, en de decks die we nu hebben zijn echt zéér sterk. We kunnen dus zeer veel combo's uitvoeren. Ok ... het kan geluk zijn, maar denk het niet. Want heb op de site gelezen dat je echt élke kaart kunt gebruiken, en aan onze sterke decks te zien is dit nog waar ook!
woosh dit lijkt me wel stoer, ik ga gelijk 5 decks morgen halen en haal het spel+ps3 bij de release!! * zo goed?