1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Daantjuhh14's Casemod!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 4 jan 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Daan zal toch ook wel een verklaring hebben hoe hij aan de sponsoring komt? Krijg je niet zomaar lijkt me.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vind het idee wel goed. Alleen de uitwerking is zoooo slecht gedaan Daan! Sowieso heb je al een spellingsfout gemaakt in de naam van de sponsor. Bulgin ipv BulgRin. Daar moet je echt op gaan letten. En praat zakelijker over je sponsoren.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Het lijkt net alsof jullie Daan verwijten dat hij sponsoren heeft gefixt voor dit project 8).
    Alsof Daan opeens hogere kwaliteit MOET leveren omdat hij sponsoren heeft. Daan wilde gewoon een modje doen en op de een of andere manier heeft hij toevallig een zooi sponsors geregeld. Nou dat is leuk als extraatje, maar haal dat niet steeds erbij. Laat hem lekker bouwen aan z'n eerste dingetje denk ik dan...

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

That's it!

nee. nogmaals, ik heb er erg veel moeite voor gedaan, mailtje hier, mailtje in het Engels daar etc. Ik ben onderhand ook langer bezig met het updaten van de buildlogs, dan met het modden zelf;)

Oeps, inderdaad. aan dat soort dingen besteed ik te weinig aandacht. maar kom op, het is XBW, ik heb dit topic express niet opgegeven als referentie, omdat ik toch al gezeik verwachtte:)

Zo reageer ik heel anders dan op fora die wel in de kijker staan;)

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je weet dat bedrijven ook gewoon op google hun eigen naam gaan zoeken. Zo komen ze alsnog op xbw. Je moet gewoon altijd netjes praten over de mensen die je sponsoren. Maar kom op het is maar een naam, wel een hele belangrijke. Want zonder die naam was je nergens!. De redenering die je nu gebruikt slaat helemaal nergens op.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Dit is de reden dat Daan alles fout spelt. Zodat ze dit topic nooit zullen vinden :lol:

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    :+

Daan, mag mijn naam ook op het kastje plzzzz?

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Door daan kreeg ik wel een goed idee. Dus Daan is een inspiratiebron.

Ik ga van een broodrooster een xbox maken! Met toastfunctie intact!

9. JeePee

JeePee Guest

Omdat? Je kunt hier toch niet positief over zijn? Natuurlijk, hartstikke leuk voor die jongen dat hij het hele zooitje gratis krijgt en dus aan het einde van de rit een leuk PC'tje heeft waar 'ie niks voor heeft moeten lappen, maar als je voorbereidend en uitvoerend werk levert die gelijk staat aan de kwaliteit welke een 6 jarige zou leveren, en dan ook nog niet eens de moeite neemt het verhaaltje eromheen enigszins correct te typen, dan kun je toch niet als reactie geven "goed gedaan jongen!"?
    Dan kun je, zeker op een forum, negatieve reacties verwachten. En gelukkig doet Daan dat ook :p

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Waarom niet positief zijn? Uitvoerend werk staat toch niet gelijk aan 100% wat je in de voorbereiding voor ogen had? Bij zo'n project krijg je geheid met tegenslagen te maken en dan is het aan de creatieve vermogen van de persoon in kwestie hoe hij daarmee omgaat en oplost. Het feit blijft dat de meerderheid van de reacties ''negatief geladen'' zijn ipv constructieve ''kritiek''.

Het verhaaltje eromheen vind ik niet zo boeiend, het gaat uiteindelijk om het eind-product. Ook gaat het erom dat ''Daan'' wat onderneemt en er ook zijn tijd in steekt, zoveel leeftijdsgenoten hangen maar wat rond op het internet en verdoen hun tijd met ''iets'' wat kort door de bocht niks oplevert. Zodoende leert men, als hij zijn afspraken gewoon nakomt met de ''sponsors'', dan is er toch niks aan de hand behalve de ''verwachtings-patroon'' van de uiteindelijke lezer van deze thread die dan teleurgesteld is in zijn verhaalvertelling?

Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoop niet dat de kast straks gaat trillen/vibreren als alles volop draait.
    Daarbij komt ook nog eens dat de temperatuur in de kast ook heerlijk warm wordt en de beplating ±1mm gaat uitzetten

Ik zie niet dat je de beplating hebt versterkt nadat je er gaten in hebt gemaakt.

12. JeePee

JeePee Guest

Dat je iets onderneemt is één ding. Wil je complimenten krijgen dan zul je die onderneming ook goed moeten uitvoeren. Of is de wereld al zo ver dat als een puber niet meer achter zijn computer zit, maar een plankje aan het zagen is hij al mad props verdient?

Ik heb er helemaal geen problemen mee hoor, dat Daan op zijn eigen manier met zijn project bezig is (vermakelijk vind ik het zelfs), maar ik vind het allerminst vreemd dat er negatieve reacties volgen na een update van zijn kant! :)

13. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Nee, ik heb van Fractal Design 2 noise kits gekregen, waardoor ik alles met rubber kan vastzetten:)

Verder heb ik geen platen versterkt, maar de ventilatie zelf is wel goed :)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    http://www.google.nl/#sclient=psy&h...a&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=5068a34c168f9a1

Bovenaan zelfs.. :)

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hij zaagt het niet eens zelf, hij laat alles doen door iemand anders :+

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het was ook te verwachten _O_

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja, best balen. Maar de kast moest gestraald worden voordat ie naar de coater kon, dat koste 100,- :mad: Coaten zelf is we gratis.

Gelukkig is pappa me financieel te hulp geschoten:cool:

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dit wordt nog een dure ikea kast. :+

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Eindelijk ben ik niet de enige die Daan in de catergorie "Draak" schaar.

:F:

Deel Deze Pagina