Daantjuhh14's Casemod!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 4 jan 2011.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat boeit dat nou, laat die jongen toch.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat het boeit? Voor ons vrij weinig, maar wij lachen er dan ook om als hij bij zijn sponsoren zich gaat verantwoorden met "Ach dat zien jullie toch niet"

:+

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze het werkelijk niet zien, maakt het ook niet uit lol.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je snapt zelf natuurlijk zelf ook wel dat een sponsor liever een fatsoenlijk afgewerkt product ziet, dan een product die verkeerd gezaagd is. Ook al is dit vanaf de buitenkant misschien niet te zien: binnen en buiten moeten er tip-top uitzien.

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    De huidige sponsoren kozen er toch zelf voor Daan te sponsoren? Dat het resultaat niet naar verwachting wordt uitgevoerd is niet Daan's probleem. Het verkleint echter de kans dat ze volgende keer weer bereidt zijn onderdelen te leveren.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat is dus deels wel Daan's probleem. Waarschijnlijk door slechte communicatie en onderlinge afspraken. Als ik zo die tekeningen zag om te buigen en zagen snap ik wel dat er soms iets fout is gegaan.

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    maar wat is nou eigenlijk het leuke aan deze kast, als ie ooit al af komt?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Free stuffzzz!!

9. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hij is af over 2 weken;) Dit weekend gaat allles worden klaargemaakt, en als maandag de kast terug is van de coater gaat ie in elkaar. Dan is het de details:D

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En dan heeft hij alles verkeerd gecoat xD Zie het al helemaal voor me :+

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hahaha, ik lees dit nu pas, wat een geniaal topic. Zet hem op Daan, je bent écht goed bezig!

12. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

bedankt voor de leuke reacties! Dit weekend kunnen jullie weer een kleine update verwachten.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Geen dank Daan!

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    In welk opzicht is dit daan's probleem? Sponsoren zijn zelf in staat te beoordelen waar zij hun geld instoppen. Ze gaan een sponsoring aan met een jonge knul welke in zijn vrije tijd een computer inelkaar zet. Dat bedrijf weet dat en sponsort daan omdat hij waarschijnlijk een spontane knul is en een goed woordje klaar had. Het bedrijf is dan verantwoordelijk genoeg om te bepalen of dit een goede investering is of niet. Investeren zii in de verkeerde dingen, dan is dat daan's Probleem toch niet? Dan hebben we het over moraal, het is aan daan hoe hij daarmee omgaat.

Ik vind het heel goed wat daan doet en natuurlijk verwacht ik geen professioneel resultaat. Wat daan hier leert is hoe hij moet omgaan met het bedrijfsleven en tegelijkertijd technische kennis met pc's. Hier kan alleen maar goeds uit komen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik vind die reacties van Gdzr ook bijzonder storend.. Praat eens over de casemod, ipv steeds naar die sponsors te grijpen.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik doelde op deze zin: Dat het resultaat niet naar verwachting wordt uitgevoerd is niet Daan's probleem

Want dat is dus wel Daan's probleem. De rest ligt allemaal bij de sponsor. Maar Daan zorgt voor het resultaat.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Je lijkt te denken dat Daan de casemod speciaal voor zijn sponsors maakt omdat zij hem betalen. Zo moet je het niet zien.
    Daan maakt deze casemod compleet voor zichzelf, dus hij bepaalt zijn eigen niveau. Die sponsors heeft hij gewoon heel slim geregeld, maar dat is puur een extraatje. Die sponsors hebben hem toch geen opdracht gegeven om dit ding te bouwen?

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +1 Very well said shortbull. Precies mijn gedachte.

19. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen.

Edit deze post was een reactie op tyrant!

Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Update!!

Zo, eindelijk is het plexiglas ook binnen. Het was wel verzonden, maar had ivm stage geen tijd om het op te halen:) Hieronder dus de foto's:

Het window:

De plexiplaat voor het logo:

En het zwarte plexi plaatje, ook voor het logo.

ook heeft wwwicked me nog een leuke enveloppe opgestuurd, waar het volgende inzat:

Yeah leds! Oranje leds!

En, de voeding is gesleeved. het enige probleem is dat de fan niet meer in te behuizing past, dus hij zal er tijdelijk bovenop zitten. In ieder geval tot na The Party 9. Daarna ga ik rustig kijken hoe ik dit oplos, waarschijnlijk door een custom behuizing te maken.

De kast heeft vertraging opgelopen bij de zandstraler, maar ik hoop dat ik hem woensdag toch wel terug heb!

En dan nog even een vraag aan jullie:D:

Wat vinden jullie mooier ivm het window aan de voorkant: Het plexi aan de achterkant gelijmd, of aan de voorkant, en dan met van die grote oranje schroeven voor wat accent aan de voorkant?

PS: Wat vinden jullie van de foto's? stuk beter dan de vorige toch? Deze zijn gemaakt met een Nikon camera, ipv de iPhone camera:p

Deel Deze Pagina