Ik heb een probleem met de ATX verleng kabel. Deze neemt Freddy dus vanavond mee. Verder heeft mijn pa de Nikon camera nog op z'n werk liggen, dus hier wat iPhone foto's: Dus, wat denken jullie? Jammer, want ik had eigenlijk een echte buildlog willen maken van de laatste 2 weken. Maar omdat ik dus niet bij de foto's kan, doe ik het zo De kast is trouwens nog lang niet af, maar wel in gereedheid gebracht voor The Party 9! (Need votes?)
Ziet er nice uit Daan! Hoe donkeroranje zijn de elementen eigenlijk zoals het rooster bovenop? Want hoe donkerder hoe sterker het contrast en dat is mooier imo. Wat ga je trouwens met dat 'The Black Box' logo doen? Want hij lijkt nog wat kaal vind ik, er mist iets. Keep it up.
Daan nice kast jonge! ga je er nog waterkoeling in doen? Zou wel tof zijn in combinatie met die kast.
Thanks gasten! Er komt idd watercooling in En ben er zooo trots op! Morgen doe ik mee aan een wedstrijd op de Lan, dus ik heb jullie hulp nodig Komen ook constant mensen langs: Wauw, ik wou hem toch even in het echt zien. En hij is echt strak geworden etc.
Nou zeg dat wel. Ik had het idee dat het niks ging worden toen je zo met de platen aan het kutten was en nog niet wist wat waar moest komen etc. Maar het eindresultaat mag er best wezen
Bedankt gasten! Ja alles werkt Moet alleen nog afwerken, waar ik geen tijd voor had helaas. Zouden jullie trouwens op mij willen stemmen? XBW ligt er vanavond uit, maar kan ik jullie een mail sturen over hoe er gestemd moet worden?