Feli!\o/ Wel genakt voor die andere. Maar waarom had jij opeens gewonnen, is er een fout gemaakt oid?
Was goed georganiseerd dus Begreep ook niet hoe die kartonne Antec 900 Replika het orgineelst kon zijn, Een beetje tweaker weet namelijk dat een kartonne PC Case gewoon te koop is.
Lol, dit is wel fake. Die Cubeleon eet dat Ikea kastje met 1 hap op. Wat een monster! /Edit: Check z'n buildlog dan; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1074517/0 Impressive!
Omg dus die Cube heeft helemaal geen prijs gekregen? Meerjaren project ahaha. Ach ja. HighFlow Casemod competition orgineelste case 1. Jan Raeymaekers met zijn Cardboard Antec mod 1. Daan gonning met zijn black box HighFlow Casemod competition mooiste case 1. Daan gonning met zijn black box 2. Jan Raeymaekers met zijn Cardboard Antec mod //edit Ah Cubeleon was al wel een poos klaar.
Nou, Daan, ik ben blij voor je dat je gewonnen hebt, maar no way dat er iets kan tippen aan die cube. Het lijkt alsof die kerel te veel binnen heeft zitten klussen, terwijl jij hier een achterban hebt zitten kweken. Proficiat!
Ik heb stiekem ook op die Cube gestemt Ik kon het niet aan om The Black Box de stemmen te geven als ik keek naar hoe vet die Cube is.
Haha Thanks voor de reacties. de Cubeleon is inderdaad buiten de prijzen gevallen en ja, jullie zien vanavond nog foto's van de prijzen! \Stond ik daar op het podium, met een verbaasde kop
Dus wanneer worden deze prijzen verloot? Want ja, wij zijn natuurlijk wel degene die jou hebben laten winnen.