Jep, heb ik allemaal gewonnen ja;-) Kleine 400,- aan prijzen Maar, ik doe volgende maand ook mee aan de coolermaster casemod contest kijken wat dat brengt.
Had ik maar tijd voor modden Maar ach, Daan laat ook alles door iemand anders doen dus dat zou ik dan ook wel kunnen doen
Precies, kost je hooguit 4 zaterdagen en een paar maandagen/vrijdagen één zaterdag om een 'ontwerp' te maken waar je je toch niet aan houdt. Maandag breng je je spullen naar een coater/snijder/w.e. Vrijdag haal je het weer op. Zaterdag ga je weer beetje in elkaar zetten. Zaterdag nacht(mits niet dronken) bedenk je wat je anders wilt. Legt het maandag weer uit aan een snijder etc. etc etc etc.
Update!! Zoo, de kast moest uit elkaar ivm een losse sata kabel en de waterkoeling! Radiator vast: (Kan dit zo, want nu word er warme lucht naar binnen geblazen toch?) dit res is maar tijdelijk, dus ik zal niet veel moeite gaan doen om hem af te werken. misschien komt er nog wel een plaatje voor, met een bepaalde uitsnijding. EDIT: Ja, op foto 3 zie je een dikke kras Uitgeschoten met de dremel. Ik ga hier een groter gat maken, en dan afwerken met van die rubber randjes
Echt wenselijk is de positie van je rad niet nee, nu blaas je de warme lucht van je GPU en je HDD's door het RAD heen.
Mja, het gekke is dat ze dat bij mijn WC juist aanraden. Koude lucht naar binnen blazen om via een andere fan die lucht weer naar buiten te jagen.