#@ Tyrant, ja en nee MEDEDELING: Dit is het einde van Project Black Box. De waterkoeling lekt, moederbord is waarschijnlijk kapot. heb voorlopig geen geld voor een nieuw bord. dus ligt het stil
Ai tegenvallertje Daan, maar je kan hem voor de rest toch wel gewoon tip top in orde maken? Dan is het enigste dat je straks nog moet doen een nieuwe bordje erin plaatsen.
Ja, maar de cpu is ook dood denk ik. Er zitten 3 zwarte puntjes op. ik heb een filling filmpje gemaakt. deze ga ik nu bewerken en dan komt ie online.
Wat kunnen controleren? alles zat vast zoals het hoorde. Heb nu met vloeibaar rubber alle gaten gedicht. PC start gelukkig wel op, dus geen kapot mobo of cpu. Wel ga ik contact opnemen met XSPC, want een rad, res en cpu block wat lekt is niet goed
Update!! Vandaag heb ik de waterkoeling gevuld Maar helaas helaas, het rad, res en het cpu block lekten allemaal. (Alles was nat, inc cpu en mobo) dus alles nog eens goed aangedraaid, maar het bleef lekken. Toen heb ik met vloeibaar rubber alles dichtgesmeerd. Alles is nu waterdicht. Wel een paar rare puntjes op de CPU socket.(Zie filmpje) Hieronder het filmpje over het vullen, de socket en de lekkages. Is mn eerste filmpje, sorry voor het slechte gedoe
Nee. Als het helemaal donker is in de kast, is het de bedoeling dat je alleen een paar fel oranje slangen ziet lopen.
Je weet dat er dan wel iets moet zijn wat die oranje vloeistof licht geeft. In een donkere kast zie je die vloeistof niet lopen natuurlijk.